معاون عمرانی استاندار قم مطرح کرد
معاون عمرانی استاندار قم با اشاره به ضرورت تجهیز ساختمان‌ها به شیرآلات هوشمند در راستای کاهش مصرف آب اظهار کرد: در گام نخست این امر باید در اماکن عمومی و دستگاه‌های اجرایی محقق شود.
کد خبر: ۳۱۴۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۵ 19 October 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، محسن بهشتی در جلسه کارگروه هماهنگی امور عمرانی و زیربنایی ذیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان، با بیان اینکه اهمیت آب و حفظ آن برای کسی در کشور پوشیده نیست اظهار کرد: همه مردم باید در راستای کاهش مصرف آب تلاش کنند.

وی مشکلات قانونی در راستای کاهش مصرف را مورد توجه قرار داد و با اشاره به تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در کشور افزود: یکی از وظایف این ستاد اصلاح رویه‌های جاری است تا در سریع‌ترین زمان ممکن مشکلات برطرف شود.

بهشتی بررسی کار‌شناسی طرح‌های موجود در زمینه کاهش مصرف را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: اگر طرح‌های ارائه شده مبنای علمی و اجرایی داشته باشند شاهد تحقق این مهم در سطح کشور و استان خواهیم بود.

وی در ادامه استفاده از شیرآلات هوشمند در اماکن عمومی و دستگاه‌های اجرایی را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: استفاده از این شیرآلات باید در ساخت و سازهای جدید الزامی شود.

معاون امور عمرانی استاندار قم همچنین موضوع فرهنگ سازی را در بهینه سازی مصرف به ویژه مصرف آب بسیار مهم عنوان و خاطرنشان کرد: کمیته‌ای در این زمینه با حضور صدا و سیما، شهرداری، آب و فاضلاب، آموزش و پرورش و دیگر دستگاه‌های مرتبط بایستی این مهم را پیگیری و عملیاتی کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار