استاندار قم:
استاندار قم گفت: با توجه به ضریب نفوذ ۷۴ درصدی استفاده از اینترنت در استان قم تا الان حدود ۳۶ درصد تحقق یافته است.
کد خبر: ۳۱۴۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱ 19 October 2016
به گزارش تابناک قم، سید مهدی صادقی در جلسه شورای ورزش همگانی که ظهرامروز در سالن امام جواد استانداری قم برگزار شد با تأکید بر اهمیت ثبت نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن سالجاری اظهار داشت: با توجه به ضریب نفوذ 74 درصدی استفاده از اینترنت در استان قم تا الان حدود 36 درصد تحقق یافته است.

استاندار قم با بیان اینکه ورزش همگانی مربوط به اداره خاصی نیست و امر واجب و عینی و ضروری است، افزود: امید است که فرهنگ‌سازی در این رابطه انجام شود و این نیاز در همگان حس شود و جریان ورزش همگانی شکل بگیرد.

صادقی با بیان اینکه 39 درصد اضافه وزن در استان قم داریم، گفت: همچنین 26 درصد چاقی و 4 درصد لاغری در سطح استان داریم از این رو یکی از ابزارهای نرمال برای رسیدن به وضعیت نرمال همین ورزش همگانی است.

وی با اشاره به اهمیت تغذیه در کنار ورزش همگانی گفت: باید در این زمینه‌ها کار شود تا اقدامی که قابل قبول است انجام شود آموزش و پرورش و صدا و سیما نیز در این رابطه باید فرهنگ‌سازی کند.

استاندار قم خاطرنشان کرد: سیاست‌های سالیانه باید از سوی ارگان‌ها مشخص شوند و اگر هم اختلاف نظری وجود دارد باید مشارکت را در حداکثر خود ایجاد کنیم تا هزینه‌ها اثر بخش باشد، همچنین نگاه‌ها باید مدیریتی باشد با یک نگاه و شاخص‌های دیگر می‌توان هزینه اضافی را کاهش دارد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار