معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم گفت: امسال با موافقت استاندار قم و به پیشنهاد ستاد بازسازی عتبات و عالیات، نمایندگی استانداری این استان در شهرهای نجف، مهران و کربلا ایجاد می شود.
کد خبر: ۳۱۴۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱ 19 October 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، یونس عالی پور در جلسه ستاد هماهنگی اربعین حسینی به تلاش های صورت گرفته برای خدمات رسانی مطلوب به موکب ها و تسهیل روند هماهنگی و نظارت بر فعالیت ها اشاره و بر لزوم تلاش دستگاه های استان برای مهیا سازی مقدمات برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم اربعین تاکید کرد.

وی با بیان اینکه قم یک شهر فرهنگی است و جلوه فرهنگی آن باید در حماسه اربعین برای همگان به نمایش گذاشته شود، اظهار کرد: موکب های فعال در مسیر پیاده روی باید در زمینه فعالیت های فرهنگی تلاش مضاعفی را داشته باشند.

عالی پور با اشاره به تشکیل جلسات مختلف ستاد اربعین حسینی استان قم به منظور برنامه ریزی و هماهنگی اقدام ها، از نهایی شدن جانمایی موکب های استان قم در مسیر پیاده روی اربعین حسینی خبرداد و گفت: تاکنون تفاهم نامه برپایی 18 موکب از استان قم در محل های مشخص منعقد شده است.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم به برپایی 2 موکب مسجد مقدس جمکران و آستان مقدس حضرت معصومه(س) در مسیر زائران اربعین حسینی اشاره و تصریح کرد: این موکب ها باید به عنوان 2 موکب محوری برنامه های فرهنگی گسترده ای را برای زائرین در مسیر تدارک ببینند.

عالی پور هم چنین به استقرار اکیپ های امدادی استان قم در مسیر پیاده روی نجف تا کربلا اشاره و ابراز امیدواری کرد: با مشارکت و هم افزایی دستگاه های اجرایی، امسال بتوانیم نسبت به گذشته خدمات رسانی مطلوب تری را به زائران داشته باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار