معاون سابق وزیر ارشاد در قم:
معاون سابق وزیر ارشاد گفت: برخی مسئولان به دنبال راضی کردن آمریکا از خود هستند و تعطیلی مجموعه صنعت هسته‌ای یکی از کارهای نادرستی بود که انجام شد.
کد خبر: ۳۱۴۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰ 19 October 2016
به گزارش تابناک قم، محمدعلی رامین در تالار کی نیا پردیس فارابی دانشگاه تهران با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی دارای ساختاری است که در آن رهبر معظم انقلاب به‌عنوان امام امت اسلامی در رأس آن است، اظهار داشت:  کسی که به‌عنوان مسئول اجرایی، رئیس‌جمهور یا نماینده‌ مجلس انتخاب می‌شود باید قوانین و ضوابط و ساختار درونی نظام را مراعات کند.

معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دهم بابیان اینکه رهبر معظم انقلاب مقید به این هستند که به ساختار اجازه انجام کار را دهند و دخالتی در هر مورد ندارند، افزود: اگر ساختار کار خلافی انجام دهد رهبر جامعه اسلامی جلوی انحرافات کلان و خیانت‌های بزرگ را می‌گیرد و در مقابل آن می‌ایستد.

رامین گفت: درعمل تقریباً هرکسی آمده ساختار را قبول داشته ولی کار خودش را کرده، در تئوری قبول دارند که ما تفکیک‌شده‌ایم یکی مقننه است من مجریه هستم اما در عمل می‌خواهد هم کار مقننه را بکند هم کار قضاییه را و هم کار مجریه را و کسی هم کاری به کارش نداشته باشد در عمل دیده می‌شود .

وی با تأکید بر اینکه هدف غایی نظام ولایت‌فقیه رشد امت اسلامی استَ، تصریح کرد: اینکه آیا همه کارهای امت باید به‌وسیله رهبری جامعه انجام گیرد باید گفت که این‌گونه نیست و هر کس در هر جایگاهی باید تکلیف الهی انسانی و قانونی خود را انجام دهد و در صورت داشتن اشتباه باید از افراد ذی‌صلاح و مطمئن مشاوره و راهنمایی بگیرد.

رامین خاطرنشان کرد: متأسفانه این مسئولان به دنبال راضی کردن آمریکا از خود هستند.

وی با اشاره به تناقض‌های موجود در دولت یازدهم گفت: در کشور ما چیزی بنام نگاه چپ و راست و اصلاح‌طلب و اصولگرا نداریم و یک تقسیم‌بندی درست و منطقی در این زمینه باید صورت گیرد و می‌توان این تقسیم‌بندی را به‌صورت فرد  انقلابی، غیرانقلابی و ضدانقلابی تعریف کرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار