عملیات میدانی سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۹۵ صبح امروز با دستور استاندار در قم آغاز شد.
کد خبر: ۳۱۴۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴ 19 October 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی در مراسم آغاز عملیات میدانی سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۹۵ که در سالن جلسات سازمان برنامه و بودجه استان قم برگزار شد از همکاری مردم و دستگاه‌های اجرایی در اجرای مرحله اول سرشماری در قم تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه نتایج این سرشماری در برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم گیری‌های ملی و استانی بسیار موثر خواهد بود، افزود: مردم نیز حساسیت این موضوع را درک می‌کنند و مشارکت بسیار خوبی در این زمینه خواهند داشت.

نماینده عالی دولت در استان همچنین سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن را مورد توجه قرار داد و با اشاره به مشارکت بالغ بر ۳۲ درصدی مردم قم، از همراهی و هم افزایی دستگاه‌های همکاری کننده با ستاد سرشماری استان قدردانی کرد.

صادقی با اشاره به تمدید سه روزه سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن، بر لزوم اطلاع‌رسانی گسترده به عموم مردم تاکید و تصریح کرد: امیدواریم در این فرصت بقیهٔ مردم نیز این روش آسان، کم هزینه و پردقت را انتخاب کنند.

وی همچنین به آغاز عملیات میدانی سرشماری از امروز به مدت یک ماه اشاره و ابراز امیدواری کرد که مشارکت مردم قم در پایان این طرح ملی فرا‌تر از حد انتظار باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار