معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار قم گفت: از بانک‌های خصوصی درخواست می‌کنیم که با توجه به منابعی که در اختیار دارند، تسهیلات لازم را به تولیدکنندگان پرداخت کنند.
کد خبر: ۳۱۳۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸ 18 October 2016
به گزارش تابناک قم، سید صدرالدین موسوی ظهر امروز در جلسه کمیته بانکی ستاد تسهیل و نظارت بر عملکرد طرح رونق تولید که در دفتر معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری برگزار شد، با اشاره به ادامه جلسات این کمیته اظهار کرد: امیدوارم برگزاری چنین جلساتی با حضور مدیران بانک‌ها بازخورد خوبی را در پرداخت تسهیلات به طرح‌های اقتصادی داشته باشد و وضعیت ارائه تسهیلات بهتر شود.

وی ادامه داد: ما از بانک‌های خصوصی درخواست می‌کنیم که با توجه به منابعی که در اختیار دارند، تسهیلات لازم را به تولیدکنندگان پرداخت کنند و از مدیران بانک‌هایی که در این خصوص با ما همکاری می‌کنند و به واحدهای تولیدی که دچار مشکل هستند، تسهیلات می‌دهند، تشکر می‌کنم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم افزود: نیمی از طرح‌هایی که برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شدند، صنعتی و نیمی دیگر از طرح‌ها هم در حوزه کشاورزی است و امیدوارم با ارائه این تسهیلات جایگاه قم در کشور ارتقا پیدا کند و بخشی از مشکلات واحدهای تولیدی حل شود تا آن‌ها بتوانند روی پای خود بایستند.

موسوی با اشاره به تأثیر ارائه تسهیلات در بحث اشتغال‌زایی خاطرنشان کرد: با ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی دچار مشکل، اشتغال‌زایی صورت می‌گیرد که باید آماری در این خصوص تهیه شود، همچنین مشکلات در خصوص ارائه تسهیلات به این واحدها هم باید در جلسات طرح شود تا با همفکری این مشکلات را حل کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار