شهر مقدس قم سالهاست که با عنوان مرکز جهان اسلام و بخصوص تشیع شناخته می شود و دارای جایگاه ویژه سیاسی در کل جهان اسلام به شمار می آید و همین مسئله باعث شده که مورد توجه دشمنان داخلی و خارجی نظام و انقلاب و اسلام و مستکبران همواره قرار داشته باشد.
کد خبر: ۳۱۳۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷ 18 October 2016
به گزارش تابناک قم، فتنه‌گران و دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب به تازگی به دسیسه‌های شوم خود رنگ و لعاب دینی بخشیده اند و قصد دارند در قم با توجه به وجود مراکز حوزه های علمیه و به عنوان مرکز جهان اسلام یک پایگاه فعال راه اندازی کرده و از این راه برای اقدامات فتنه گرانه بعدی خود بهره برداری کنند.

به تازگی برخی چهره های معلوم الحال ضد انقلاب و عناصر وابسته داخلی شان و اصلاح طلبان تندرو و افراطی و برخی روحانی نماها به کمک تشکل غیر قانونی که مدعی محقق و مدرس حوزه علمیه قم هستند وسالهاست آب به آسیاب دشمنان نظام و انقلاب می ریزند و بارها به حوزه علمیه ضربه زده اند ، جلسه ای محرمانه در روزهای قبل در قم برگزار کرده اند که به اجماع آن رسیده اند که باید در قم یک پایگاه فعال اجتماعی و سیاسی داشته باشند.

راه اندازی یک پایگاه فعال برای فتنه گران در قم اصلی ترین هدف این عناصر دست به دست هم داده ضد انقلاب است تا بتوانند در مرکز جهان اسلام و مرکز نشر علوم اسلامی و حوزه علمیه قم نقشی مهم ایفا کنند و به نظام و انقلاب ضربه بزنند.

ظاهرا قرار است این پایگاه فتنه گران در پوشش همین مجمع غیر قانونی روحانی نماهای به اصطلاح خودشان محققین و مدرسین حوزه علمیه فعالیت داشته باشند و با عضو گیری جدید از برخی افراد همفکر و همسو با آنها پایگاهی اجتماعی سیاسی در قم راه اندازی کنند .

ضربه زدن به حوزه علمیه و مراکز علوم اسلامی و بعد از آن ضربه زدن به نظام و انقلاب اهداف اصلی این فتنه گران است که در پوشش یک پایگاه اجتماعی سیاسی فعال قصد دارند آن را کلید بزنند.
سفر تاریخی رهبر معظم انقلاب به قم یادآور همین مطلب است به طوری که ایشان در دیدار با جوانان و دانشگاهیان از قصد و برنامه دشمنان برای دنبال کردن آنتی تز انقلاب از این شهر مقدس پرده برداشتند و اینکه دشمنان هر اقدامی را بخواهند بر علیه نظام و انقلاب آغاز کنند از قم شروع می کنند.

رهبر معظم انقلاب با اشاره به این نکته که دشمنان انقلاب اسلامی برای قم و بخصوص حوزه علمیه قم برنامه ریزی جدی و دامنه داری داشته و دارند، تصریح کردند: "تصمیم جبهه‌ى دشمن این بود که همچنان که قم پایگاه عظمت اسلام و برافراشته شدن پرچم انقلاب بود، در همین قم آنتى‌تز انقلاب را به وجود بیاورند؛ اینجا را بکنند پایگاه ضدیت با انقلاب؛ براى این تلاش کردند، براى این برنامه‌ریزى کردند. از انواع و اقسام شیوه‌ها استفاده کردند؛ از جمله کار کردن روى فکر مردم قم، روى احساسات مردم قم، شاید بتوانند این احساسات را خاموش کنند یا کمرنگ کنند. بنابراین در این سالها خیلى کار شده است "

بیانات صریح رهبر معظم انقلاب در مورد اهمیت شهر قم و توجه خاص دشمنان به فعالیت اجتماعی و سیاسی در این شهر نشان می دهد که دشمنان برای ضربه زدن اهداف و برنامه ریزی های گسترده ای را آن هم در آستانه انتخابات سال 96 آغاز کرده اند که می طلبد هوشیاری جدی در این رابطه و روشنگری نسبت به اهداف دشمنان صورت بگیرد.

منبع: انقلاب نیوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار