مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم:
مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم گفت: اگر در کنار پدافند عامل به مسئله پدافند غیرعامل توجه نکنیم به کشور خسارت جدی وارد می‌شود.
کد خبر: ۳۱۳۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲ 18 October 2016
به گزارش تابناک قم، مهدی متقیان در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان که در تالار امام رضا(ع) فرمانداری قم برگزار شد، با اشاره به تغییر تهدیدات در عصر جدید اظهار کرد: تهدیدات در عصر جدید متفاوت از گذشته شده است و اگر در کنار پدافند عامل به مسئله پدافند غیرعامل توجه نکنیم، به کشور خسارت جدی وارد می‌شود.

وی ادامه داد: طی چند روز اخیر دستور حمله سایبری آمریکا به روسیه صادرشده و ما شاهد جنگ نوینی هستیم، ایران به‌عنوان داعیه‌دار نظام اسلامی دشمنانی دارد که این دشمنان بیکار ننشستند و به دنبال ضربه زدن به‌ نظام اسلامی هستند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم افزود: هفته پدافند غیرعامل از روز دوم تا هشتم آبان ماه برگزار می‌شود و روز هشتم آبان روز پدافند غیرعامل است، استانداری و دستگاه‌های اجرایی استان باید بیش از سال‌های گذشته در این خصوص فعال باشند و فرهنگ‌سازی در این خصوص برای مردم صورت بگیرد تا ما جامعه امنی را داشته باشیم.

متقیان ارائه آموزش در خصوص پدافند غیرعامل را ضروری دانست و تصریح کرد: در این راستا طی هفته‌های آتی یک دوره آموزشی برای رابطان پدافند غیرعامل در دستگاه‌های استان برگزار می‌شود که اساتید این دوره از تهران خواهند آمد، همچنین من پیشنهاد می‌کنم که در هفته پدافند غیرعامل در تبلیغات محیطی در ورزشگاه ها در خصوص این موضوع اطلاع رسانی صورت بگیرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار