مدیرکل راه و شهرسازی استان قم تاکید کرد
مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: برای تأمین ایمنی حداکثری و تسهیل ترافیک سفرهای جاده‌ای افزایش و ارتقای کیفی ناوگان ریلی الزامی است.
کد خبر: ۳۱۳۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹ 18 October 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، حسن صبوری در جلسه شورای حمل و نقل استان قم، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری نخستین نشست تخصصی  شهرسازی ریل پایه که در مهرماه سال جاری به میزبانی قم برگزار شد، گفت: خوشبختانه با استقبال خوبی که از راه‌اندازی قطار حومه‌ای توسط مردم شده است امیدواریم بار ترافیکی وارده بر خطوط جاده‌ای استان خصوصاً آزادراه قم-تهران کاهش یابد.

وی ضمن تاکید بر اینکه افزایش ضریب ایمنی و تسهیل ترافیک سفرهای برون شهری جاده‌ای منوط به افزایش تعداد رام‌ها و ارتقاء کیفی ناوگان ریلی است تصریح کرد: امیدواریم به زودی شاهد افزایش تعداد رام‌ها و هماهنگی بهتر در خصوص ساعت حرکت آن‌ها با مبدأ قم باشیم.

صبوری در ادامه به انتزاع مدیریت راهداری از اداره کل راه و شهرسازی به سازمان حمل و نقل و پایانه‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: امیدواریم اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای با برنامه‌ریزی صحیح در راستای افزایش ایمنی تلاش کند و خصوصاً با توجه به نزدیکی فصل سرد سال تمهیدات لازم را پیش بینی و در انجام وظایف بیش از پیش موفق باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار