هفته نهم لیگ برتر فوتبال
تیم فوتبال صبای قم برای بهبود موقعیت خود در جدول رده‌بندی مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور این هفته با تیم گسترش‌فولاد تبریز رقابت می‌کند.
کد خبر: ۳۱۳۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲ 17 October 2016
به گزارش تابناک قم، در آغاز هفته نهم از نیم‌فصل نخست مسابقات شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، روز پنجشنبه بیست و نهم مهر ماه سه بازی در شهرهای تهران، اهواز و تبریز برگزار می‌شود اما نماینده فوتبال قم در روز دوم بازی‌های این هفته به میدان می‌رود.

در حالی که در عصر آخرین روز فصل پائیز سال 1395 یعنی جمعه سی‌ام مهر ماه پنج مسابقه در شهرهای مشهد، اصفهان، آبادان، تهران و قم برگزار می‌شود، تیم‌های نیمه دوم جدول رده‌بندی لیگ شانزدهم یعنی صبای قم و گسترش‌فولاد تبریز عصر آخرین روز پائیز در قم برابر یکدیگر قرار می‌گیرند.

ثبت یک برد، 5 تساوی و 2 باخت در کارنامه صبای قم

تیم فوتبال صبای قم که در چهارمین دوره از 13 دوره حضور در سطح اول فوتبال باشگاهی ایران یعنی لیگ برتر جام خلیج‌فارس، عبدالصمد مرفاوی هدایت آن را بر عهده دارد، یکی از با سابقه‌های لیگ برتر است و برای اینکه بار دیگر به جمع بالای جدولی‌های لیگ بازگردد قصد دارد با قدرت به مصاف یکی از سه تیم تبریزی حاضر در لیگ برتر یعنی گسترش‌فولاد این شهر برود.

در حالی که هشت هفته سپری شده از نیم‌فصل نخست مسابقات شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تنها یک پیروزی برای صبای قم به دنبال داشته است اما قمی‌ها امیدوارند که شاگردان مرفاوی در پنجمین مسابقه خانگی فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بار دیگر روند رو به پیشرفت خود را از سر بگیرند.

صبای قم با پیروزی در هفته هفتم مسابقات لیگ برتر برابر تیم فوتبال سایپا تهران، با جهشی پنج پله‌ای به مکان هشتم جدول رده‌بندی جام خلیج‌فارس صعود کرد اما باخت ناباورانه در هفته هشتم بازی‌ها موجب شد تا شاگردان مرفاوی از رده هشتم به رتبه چهاردهم جدول سقوط کنند.

تلاش صبا برای کسب دومین برد این فصل برابر گسترش‌فولاد تبریز

در واقع صبای قم در بد مقطعی از بازی‌های این فصل لیگ برتر تن به دومین باخت خود داد زیرا در هفته‌ای که صبا در میهمانی تیم فوتبال فولاد خوزستان شکست خورد، نتایج سایر بازی‌ها نیز به ضرر نماینده قم بود و صبا اکنون در مکان چهاردهم جدول لیگ برتر برای بهبود موقعیت خود در لیگ شانزدهم به فکر شکست تیم فوتبال گسترش‌فولاد تبریز و البته انتظار برای توقف دیگر رقبا است.

تیم گسترش‌فولاد تبریز نیز در حالی مقابل صبای قم قرار می گیرد که با نتایج نه چندان خوب در هفته‌های اول تا هفتم، در واقع تنها تیم بدون برد لیگ شانزدهم محسوب می‌شد اما آنها طلسم تمام ناکامی‌های خود را در هفته هشتم با برتری قاطع سه بر صفر برابر تیم پدیده خراسان شکستند تا با روحیه‌ای مطلوب به مصاف صبای قم بروند.

نکته جالب توجه این است که تیم رده شانزدهمی گسترش‌فولاد تبریز با برتری مقابل تیم پدیده خراسان از انتهای جدول جدا شد و از مکان شانزدهم به رتبه سیزدهم رسید تا صبای قم را به رده چهاردهم بفرستند و حالا دیدار رو در روی دو تیم حساس‌تر از قبل شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار