مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم با بیان اینکه بانک‌ها نمی‌توانند بخشی از وام اعطایی به صنعتگران را با هر عنوانی نزد خود نگه دارند، گفت: سازمان صنایع کوچک در تهران و استاندار قم درباره این موضوع حساسیت خاصی دارند.
کد خبر: ۳۱۳۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵ 17 October 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، امیر طیبی‌نژاد با اشاره به دستاوردهای سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در بحث اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: از ابتدای سال، طرح‌ها و برنامه‌هایی در سطح شهرک‌های صنعتی استان قم اجرایی شده که در نوع خود کم‌نظیر و در برخی موارد بی‌نظیر بوده است.

وی اصلاح برخی از آیین‌نامه‌های بانکی با پیگیری‌های سازمان صنایع کوچک را یکی از مهمترین این اقدامات برشمرد و تصریح کرد: در گذشته بانک‌ها تسهیلات خود را در اختیار واحدهای صنعتی قرار می‌دادند که فاقد بدهی یا چک برگشتی بودند که با تلاش‌های صورت گرفته این محدودیت حذف شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم عدم بلوکه کردن بخشی از تسهیلات اخذ شده توسط واحدهای تولیدی را از دیگر ثمرات اقتصاد مقاومتی دانست و اضافه کرد: از این پس بانک‌ها نمی‌توانند بخشی از وام اعطایی به صنعتگران را با هر عنوانی نزد خود نگه دارند و سازمان صنایع کوچک در تهران و استاندار قم طی جلسات اقتصاد مقاومتی که به صورت هفتگی برگزار می‌شود درباره این موضوع حساسیت خاصی دارند.

طیبی نژاد اجرای طرح بخشودگی 90 درصدی معوقات واحدهای صنعتی را از اقدامات بی نظیر سازمان صنایع کوچک در سال‌های اخیر ارزیابی و تصریح کرد: سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در اقدامی عملی با توجه به سیاست‌های دولت یازدهم در برنامه‌ها و تمهیدات اقتصاد مقاومتی خود و کاهش بار مالی بر واحدهای صنعتی اقدام به اعطاء تسهیلات و بخشودگی بدهی واحدهای صنعتی به شرکت شهرک‌های صنعتی کرد.

وی ادامه داد: با توجه به استقبال واحدهای صنعتی شایسته است با تدبیر معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران این طرح بخشودگی در صورت امکان تمدید شود تا واحدهای صنعتی بیشتری از این عنایت دولت برخوردار شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم تشکیل کارگروه طرح رونق اقتصادی را یکی دیگر از برنامه‌های اجرایی در سطح شهرک‌های صنعتی معرفی کرد و گفت: یکی از برنامه‌هایی که در سال جاری برای تحقق اقتصاد مقاومتی اجرایی شد تشکیل کارگروه رونق اقتصادی در کشور و به تبع آن در استان برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی به ویژه مشکلات مالی و ارائه تسهیلات بانکی بود که خوشبختانه در استان قم نیز این طرح به خوبی اجرایی شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار