هفته هشتم لیگ برتر
از سری رقابت های هفته هشتم لیگ برتر باشگاه های کشور، تیم های فولاد خوزستان و صبای قم در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی را تیم فولاد با نتیجه دو بر صفر به سود خود خاتمه داد.
کد خبر: ۳۱۱۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۴:۰۲ 15 October 2016
به گزارش تابناک ورزشی، فولاد خوزستان و صبای قم در چارچوب دیداری از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 17 و 10 دقیقه روز گذشته به مصاف یکدیگر رفتند.

این بازی  با برتری دو بر صفر فولاد خوزستان به پایان رسید.

داور این مسابقه محمدحسین ترابیان بود که به اسماعیل شریفات و ساسان انصاری از فولاد و قاسم دهنوی از صبا کارت زرد نشان داد. همچنین هاشم‌بیگ زاده (90) از صبای قم بعد از کارت زرد دوم به دلیل اعتراض های زیاد به داور اخارج شد. 

صمد مرفاوی سرمربی صبای قم در این دیدار، حامد لک، پویا سیف پناهی، ابوالقاسم دهنوی، سید مهدی حسینی، میرهانی هاشمی، هاشم بیگ زاده، میلاد ابطحی، وحید علی آبادی، کیوان امرایی، منصور تنهایی و غلامرضا عنایتی را روانه میدان کرده بود. 

در سوی دیگر میدان نیز، نعیم سعداوی سرمربی فولاد خوزستان از وحید طالب لو، عبدالله کرمی، ایوب والی،حمید بوحمدان، عبدالله ناصری، یوسف وکیا، مهرداد جماعتی، احمد عبدالله زاده، اسماعیل شریفات، ماتیاس چاگو و ساسان انصاری به عنوان بازیکنان اصلی در ترکیب تیم خود استفاده کرد. 

گل های فولاد را در این دیدار  عبدالله ناصری دقیقه 40، ساسان انصاری دقیقه 42 برای فولادبه ثمر رساندند. 

دقیقه 40 عبدالله ناصری با یک شوت از راه دور دروازه صبای قم را گشود. دقیقه 42 ساسان انصاری ارسال اسماعیل شریفات از جناح چپ را با یک ضربه سر به گل دوم تیمش تبدیل کرد.

تعطیلات به ما ضربه زد

مرفاوی در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: قبل از هر چیز از بابت عدم حضور خود در نشست خبری پیش از بازی عذرخواهی کنم ولی این موضوع به دلیل همزمانی تمرین تیم ما با نشست خبری پیش آمد و من امکان حضور نیافتن در تمرین تیم خود را نداشتم.

وی افزود: این برد را به فولاد خوزستان تبریک می گویم زیرا اعتقاد دارم آنها بهتر از ما بودند و در مقابل بازیکنان من بسیار بد در زمین ظاهر شدند. فولاد در همه زمینه ها از ما بهتر بود و حق کسب این سه امتیاز را از هر نظر داشت.

مرفاوی بیان کرد: ما برای کسب موفقیت باید بیشتر تلاش کنیم تا در ادامه راه موفق باشیم. نفرات جانشین ما نیز در این بازی به خوبی با سایر بازیکنان هماهنگ عمل نکردند و خواسته های من را به خوبی اجرا نکردند.

سرمربی تیم صبای قم عنوان کرد: امروز به گونه ای بازی کردیم که اگر بازی دو ساعت دیگر هم ادامه داشت باز هم موفق به گلزنی نمی شدیم و این موضوع باید برای بازی های آینده اصلاح شود. البته ما بازیکن گلزن در ترکیب خود داشتیم ولی موقعیت های خوبی از سوی سایر بازیکنان برای آنها ایجاد نشد.

مرفاوی گفت: در این بازی چند بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم ضمن اینکه تعطیلی حدود یک ماهه لیگ برتر نیز با تیم ما ضربه زد. شاید اگر در اولین بازی بعد از تعطیلات ما میزبان بودیم شرایط بهتری در برابر حریف رقم می زدیم ولی اطمینان دارم بازیکنان من در بازی های آینده این نتیجه را جبران می کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار