به دنبال برخورد پراید با موتورسیکلت در بلوار کبیری، جوان 20 ساله جان خود را از دست داد. راننده موتورسیکلت به علت برخورد با بلوک های جدول دوربرگردان و نداشتن کلاه ایمنی در دم فوت می کند.
کد خبر: ۳۱۱۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۵ 14 October 2016
به گزارش تابناک قم، محمدرضا حسنی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم اظهار داشت: روز گذشته یک دستگاه پراید و موتورسیکلت در بلوار کبیری قم با یکدیگر برخورد کردند.

وی تصریح کرد: به علت شدت حادثه و جراحت های وارده، راکب موتورسیکلت که جوانی حدودا 20 ساله بود جان باخت.

استفاده نکردن از کلاه ایمنی

سرهنگ حمید عرب لاریمی جانشین پلیس راهور قم نیز گفت یک دستگاه خودروی تیبا و یک دستگاه موتورسیکلت در مسیر شرق به غرب بلوار شهید کبیری در حال تردد بودند که راننده تیبا برای دورزدن به طور ناگهانی تغییر مسیر می دهد که در این لحظه موتورسیکلت از سمت جلو و بدنه سمت راست با قسمت گلگیر جلو و سمت چپ سواری تیبا برخورد می کند.

وی اضافه کرد: بر اثر شدت برخورد، راننده موتورسیکلت از روی کاپوت خودرو پرت می شود و به علت برخورد با بلوک های جدول دوربرگردان و نداشتن کلاه ایمنی در دم فوت می کند.

عرب لاریمی علت اصلی مرگ موتورسوار را ضربه سر اعلام کرد و گفت: بر اساس آمار و بررسی های صورت گرفته، یکی از علت های اصلی مرگ موتورسیکلت سواران در حوادث، وارد شدن ضربه به ناحیه سر و گردن به علت استفاده نکردن از کلاه ایمنی است.

وی اضافه کرد: استفاده از کلاه ایمنی به عنوان یکی از ساده ترین و کم هزینه ترین شیوه های ایمن سازی و هم چنین یکی از ابتدایی ترین و بهترین راه ها برای تامین و صیانت از حیات انسان ها در عرصه حمل و نقل با وسیله نقلیه موتورسیکلت می باشد که همواره مورد تاکید پلیس است.

وی تاکید کرد: فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی باید توسط خانواده ها در میان فرزندان نهادینه شود تا شاهد کاهش آسیب های وارده به موتورسیکلت سواران باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار