آیت الله کعبی مطرح کرد:
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه حجاب و تقید به روابط اخلاقی و شرعی در اماکن عمومی نشانه شهر اسلامی است، گفت: ترویج ولنگاری فرهنگی در قم و مشهد در دستور کار دشمن است.
کد خبر: ۳۱۰۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷ 13 October 2016
به گزارش پایگاه تابناک قم، آیت الله عباس کعبی با اشاره به حضور زائران در مراسمات مهمی همچون تاسوعا و  عاشورای حسینی در قم و یا سه شنبه ها در دعای توسل جمکران، اظهار داشت: دشمن در تلاش است که ولنگاری فرهنگی را تمام شهر ها مخصوصا قم و مشهد بیشتر ترویج دهد.

وی ادامه داد: عفاف، حجاب و تقید به روابط اخلاقی و شرعی در اماکن عمومی نشانه شهر اسلامی است.

عضو خبرگان رهبری در ادامه بیان داشت: باید در شهر های مذهبی مثل قم و مشهد جلوه های اخلاق، رحمت، رأفت، عفت و دین داری برجسته باشد.

وی ضمن اشاره به تلاش دشمن اضافه کرد: دشمن تلاش می کند که با ناهنجاری های اخلاق و آشفتگی در اماکن عمومی و هنجار شکنی در واقع یک حالت ولنگاری فرهنگی را رواج بدهد که با امر به معروف و نهی از منکر و مواظبت خانواده ها و اعضای خانواده ها و رعایت حرمت و حریم اهلبیت(ع) در این گونه شهر ها و همچنین با تواصی به حق و تواصی به صبر این آسیب ها کمتر خواهدشد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه ابراز داشت: در عین حال باید برای تقویت ایمان و بالا بردن فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه همه مسئولان باید در این زمینه تلاش کنند.

وی در خاتمه خاطر نشان شد: علاوه بر اینها نیروی انتظامی و مسئولین دستگاه های حکومتی هم با ناهنجاری های اخلاقی سازمان یافته جهت حریم شکنی باید برخورد کنند.

منبع: قم فردا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار