رئیس هیئت فوتبال استان قم گفت: برای نخستین بار در تاریخ فوتبال ایران یک داور ۱۹ ساله از استان قم در لیگ آزادگان قضاوت می‌کند.
کد خبر: ۳۱۰۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴ 13 October 2016
به گزارش تابناک قم، کریم بهرامی اظهار داشت: فوتبال قم علاوه بر فعالیت‌های خود در توسعه فوتبال پایه، پیشرفت در عرصه فوتبال و برنامه آسیا ویژن، تلاش برای ارتقای سطح خود در بخش داوران را نیز در دستور کار قرار دارد و بر همین اساس یک داور جوان به فوتبال ایران معرفی کرده است.

وی افزود: برای نخستین بار در تاریخ فوتبال ایران یک داور ۱۹ ساله از استان قم به عنوان یکی از داوران حاضر در لیست قضاوت در لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور از قم گزینش شده است و این یک موفقیت برجسته برای جامعه داوری و فوتبال قم به شمار می‌رود.

رئیس هیئت فوتبال استان قم گفت: مهدی داوود آبادی نام این داور جوان و خوش آتیه قمی است که در این سن و سال پایین با درجه داوری یک توانسته است به فهرست داوران لیگ ۳ فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان برسد و نخستین ابلاغ داوری وی نیز برای این داور صادر شده است.

بهرامی بیان داشت: این اتفاق نه در قم و نه حتی در کشور سابقه ندارد و تاکنون داوری به جوانی مهدی داوود آبادی نتوانسته به چنین سطحی برسد و با توجه به سن ورود داوود آبادی به قضاوت در لیگ، وی در آینده دارای شانس بالایی برای حضور در عرصه بین المللی است.

وی عنوان کرد: بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، مهدی داوود آبادی از قم کمک داور دیدار تیم‌های فوتبال کاوه شهرداری ورامین و سرخ جامگان آریا در لیگ ۳ آزادگان به میزبانی ورامین خواهد بود البته سعید باهنر به عنوان داور وسط و ناصر جهانگیری به عنوان کمک داور اول نیز از قم در این بازی داوری می‌کنند.

رئیس هیئت فوتبال استان قم تصریح کرد: فوتبال قم در حال حاضر در لیگ برتر فوتبال ایران ۲ داور به نام‌های علی صفایی و رحیم حاجیلو دارد و چند داور پرتلاش قمی نیز در لیگ دسته اول و دوم فوتبال باشگاه‌های کشور قضاوت می‌کنند و در فوتسال نیز شاهد حضور پررنگ داوران قم در لیگ‌های معتبر کشور هستیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یک نفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
چه پارتی ه کلفتی داشته
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار