نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر در سال 88 مردم به خواص بی‌بصیرت و خواص نان به نرخ روز خور، گره می‌خوردند، مثل کربلا امام دیگری به مسلخ می‌رفت، ولی در ایران این اتفاق نیفتاد و مردم پشت سر ولی خود حرکت کردند.
کد خبر: ۳۱۰۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲ 12 October 2016
به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور در شب تاسوعا و در جمع صدها تن از عزاداران حسینی اظهار کرد: نباید افتخار کنیم در سفر رئیس جمهور به پاریس با شرکت‌های پژو و سیتروئن قرارداد بسته می‌شود، کشور کره بعد از ما صنعت خودروسازی را آغاز کرد، چه کاری انجام داد؟ آیا بیت المال را در حلقوم دو شرکت که در ظاهر دولتی ولی باطنشان خصوصی است ریخت تا نفعش در جیب دیگران برود و چوب آن را مردم بخورند و در کیفیت هیچ ارتقایی ایجاد نشود؟

وی بیان کرد: خداوند از کسانی که در انجام وظائفشان در سیاست‌گذاری و اقدام در ارتقاء کیفیت خودروهای داخلی کوتاهی می‌کنند و موجب ضرر و زیان جانی و مالی مردم می‌شوند نخواهد گذشت.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: همانطور که ما وظیفه داریم برای تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق اقتصاد و ایجاد اشتغال از تولیدات داخلی استفاده کنیم مسؤولان نیز وظیفه ارتقاء کیفیت کالای داخلی را دارند.

وی تصریح کرد: با توجه به بسیاری از زمینه‌های خدمت در بعد مذهبی و فرهنگ ملی مردم و کوتاهی دستگاه‌هایی مثل وزارت ارشاد، اصرار بعضی از مسؤولان بر برگزاری کنسرت‌ها به‌جای وزارت ارشاد، وزارت اضلال را در ذهن ما مجسم و متبادر می‌کند.

ذوالنور خاطرنشان کرد: به جای دفاع از منحرفین و متحتکین فرهنگی چرا نسبت به بچه‌های گرسنه و برهنه‌ای که با بیکاری پدران خود زیر خط فقرند حساسیتی نشان داده نمی‌شود؟ چرا برای هشت میلیون بیکار فکری نمی‌کنید؟

وی تصریح کرد: اگر عاشورا تکرار می‌شود امام وقت ما کیست؟ یزید زمان ما کیست؟ و هر کدام از ما چه نقش و مسؤولیتی داریم؟ اگر دل به ترامپ یا کلینتون خوش کنیم آیا در جبهه حسینی قرار می‌گیریم؟

نماینده مردم قم در مجلس تاکید کرد: اگر در فتنه 88 بعضی از خواص چپ کردند یا خانواده‌هایشان فرمان ماشین را از دستشان خارج ساختند، مردم منتظر آن خواص نماندند و پا روی جنازه آن خواص گذاشتند و رفتند میخ را بر تابوت فتنه کوبیدند. اگر در سال 88 مردم به خواص بی بصیرت و خواص نان به نرخ روز خور، گره می‌خوردند، مثل کربلا امام دیگری به مسلخ می‌رفت، ولی در ایران این اتفاق نیفتاد و مردم پشت سر ولی خود حرکت کردند، اگر اتفاقی که در ایران افتاد، در کربلا می افتاد، امام حسین(ع) به مسلخ نمی‌رفت و اگر در کوفه این اتفاق می‌افتاد دستان علی(ع) بسته نمی‌شد.

وی با اشاره به اینکه امام سجاد(ع) فرمود خدا رحمت کند عمویم عباس(ع) را که بصیرت داشت افزود: عباس(ع) رابطه خود با امام حسین(ع) را رابطه برادر با برادر نمی‌دانست بلکه رابطه سرباز و ولی و فرمانده می‌دانست بنا بر این وجود مبارک قمر بنی‌هاشم حضرت عباس بن علی(ع) هنگامی که دستان مبارکش جدا شد فرمود: «ولله ان قطعتموا یمینی انی احامی ابداً عن دینی».
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار