مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم از پرداخت بخشی از قرارداد بازیکنان تیم فوتبال صبا در آستانه مصاف هفته هشتم لیگ برتر با فولاد خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۳۱۰۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷ 12 October 2016
به گزارش تابناک قم، محمدرضا کشوری‌فرد اظهار کرد: تمام سعی مدیریت باشگاه این است که بازیکنان از نظر مالی هیچ‌گونه دغدغه و نگرانی نداشته باشند و تیم خوب، منسجم و موفق صبای قم به روند رو به رشد خود در فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور ادامه بدهد.

کشوری‌فرد با تأکید بر اینکه صبای قم به غیر از اسپانسر تا کنون از جای دیگری حمایت مالی نشده است، تصریح کرد: تا الان هزینه جاری باشگاه و درصدی از مبلغ پرداخت شده بابت قرارداد بازیکنان از طریق اسپانسر تیم تأمین شده و در این چند سال تا کنون سابقه نداشته که تیم صبا چنین اسپانسری داشته باشد که از طریق آن مورد حمایت مالی قرار بگیرد.

مشکلات مالی صبا مانند بسیاری از تیم‌های لیگ برتری است

وی تصریح کرد: صبا مانند بسیاری از تیم‌های لیگ برتری با محدودیت‌های مالی مواجه بوده ولی امسال سعی ما این است که تا حد توان، باشگاه وعده‌های مالی خود در مقابل اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم را به موقع انجام بدهد و تیم از هر نظر با آرامش به فکر موفقیت در بازی‌های لیگ برتر باشد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم بیان کرد: خوشبختانه تیم صبا در هفت هفته سپری شده از بازی‌های فصل جاری لیگ برتر با همت و درایت کادر فنی خود و همچنین تعصب و توان بالای بازیکنان خود، هر بازی از مسابقه قبل بهتر بازی کرده و اکنون در جمع تیم‌های بالانشین جدول قرار دارد.

عملکرد مثبت صبا در لیگ برتر و جام حذفی

وی تصریح کرد: تیم در تعطیلات لیگ برتر تمرینات خوبی انجام داده، ضمن اینکه در جام حذفی نیز نتیجه بسیار خوبی گرفته و اکنون در هر دو میدان لیگ برتر و جام حذفی از مدعیان به شمار می‌رود و مدیریت باشگاه نیز تمام تلاش خود را انجام می‌دهد که تیم در این دو جام نتایج موفقی نتیجه بگیرد.

کشوری‌فرد از پرداخت بخشی از قرارداد بازیکنان صبا در آستانه دیدار حساس هفته هشتم لیگ برتر فوتبال با فولاد خوزستان خبر داد و افزود: در واقع تیم شارژ مالی می‌شود تا با روحیه‌ای بسیار خوب در مقابل حریف خود قرار گرفته و از این بازی با دست پر خارج شود.

وی یاد آور شد: هم مربیان و هم تمام بازیکنان ما خوب می‌دانند که اکثر باشگاه‌های لیگ برتری با مسائل و مشکلات مالی مواجه و دست به گریبان هستند، این تنها مختص صبا نیست و همین الان چند تیم بالاتر از صبای قم نیز با این مسئله روبه‌رو هستند اما آنچه که به حل مشکلات کمک می‌کند، وحدت و همدلی مجموعه باشگاه و اعضای تیم است که خدا را شکر در تیم صبا این موضوع به خوبی دیده می‌شود.

پول و امکانات باشد مدیریت کاری ندارد/ کار در این شرایط سخت است

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم تصریح کرد: وقتی تمام شرایط فراهم باشد و پول و امکانات به اندازه کافی و رفع نیاز وجود داشته باشد که هیچ‌گونه حرف و حدیثی نیست و مدیریت کردن کاری ندارد، بلکه در این شرایط است که واقعاً با تمام وجود خود تلاش می‌کنیم تیم صبا در لیگ برتر سربلند باشد که واقعاً کار سختی است، با این حال مطمئنم که بازیکنان متعصب صبا و کادر فهیم تیم، به خوبی شرایط را درک می‌کنند و با تلاش خود برای کسب نتایج موفق، مدیریت باشگاه را نیز در انجام تعهدات مالی خود یاری می‌کنند.

گفتنی است، تیم فوتبال صبای قم که از هفت هفته سپری شده رقابت‌های شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور هشت امتیاز کسب کرده و در مکان هفتم جدول رده‌بندی قرار دارد در هفته هشتم این بازی‌ها از ساعت 17:10 دقیقه روز جمعه بیست و سوم مهر ماه در دیداری خارج از خانه در ورزشگاه 50 هزار نفری غدیر اهواز برابر تیم فولاد خوزستان صف‌آرایی خواهد کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار