با موافقت اعضای شورای شهر قم
در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قم استعفای الهام ارجمند از عضویت در این شورا مطرح شد که 14 نفر از اعضای حاضر در این جلسه با این استعفا موافقت و 4 نفر مخالفت کردند.
کد خبر: ۳۰۵۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۴ 03 October 2016
به گزارش تابناک قم، دویستمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قم شب گذشته با حضور اعضای شورا، شهردار قم و معاونین شهرداری در سالن جلسات شورای اسلامی شهر قم برگزار شد.

در این جلسه بررسی استعفای الهام ارجمند از عضویت در شورای اسلامی شهر قم مطرح شد که 14 نفر از اعضای حاضر در این جلسه با این استعفا موافقت و 4 نفر مخالفت کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم در این رابطه اظهار کرد: بر اساس قانون ماده 73 در صورتی که یک یا چند نفر اعضای شورای اسلامی شهر به عملکرد شهردار یا مجموعه شهرداری اعتراض داشته باشند باید موارد را به رئیس شورا اطلاع داده تا رئیس شورا به صورت روشن به شهردار اعلام کند و شهردار پس از 10 روز موظف به پاسخ خواهد بود.

ولی‌الله بیاتی با بیان اینکه الهام ارجمند عضو شورای اسلامی شهر قم تذکر کتبی خود را به رئیس شورا ارسال کرده است، اضافه کرد: این نامه به صورت خلاف قانون در فضای مجازی انتشار یافته و این امر نارضایتی شهردار را به دنبال داشته است به همین علت بنده طی نامه‌ای علت این موضوع را از ارجمند جویا شده اما تاکنون پاسخی نداده است.

وی گفت: خانم ارجمند فقط در 11  نشست شورا حضور مطلوب یافته و در 41 نشست شورا یا حضور نداشته یا اینکه با تأخیر رفت ‌وآمد داشته ‌و در طول 12 ماه فقط ایشان 240 ساعت در شورا حضورداشته است.

بیاتی یادآور شد: اینکه خانم ارجمند طی 12 ماه 240 ساعت در شورا حضور داشته است نشان می‌دهد که او مشکلاتی داشته و نمی‌تواند به عنوان عضو شورا فعالیت داشته باشد، با این وجود تلاش کردیم که از استعفای خود پشیمان شود، اما نپذیرفت.

مشاهدات خبرنگاران از اکثر جلسات شورای شهر، نشان از سکوت خانم ارجمند می دهد و در کمتر جلسه ای سخنی از وی در موافقت یا مخالفت لوایح و طرح های مطرح در شورای شهر شنیده شده است با این حال وی در ابتدای سال چهارم شورا از عضو نشدن در هیچ یک از کمیسیون های شورا ناراحت شد و اعتراض کرد و سپس با مطرح کردن برخی موارد، استعفا کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار