رئیس شورای اسلامی شهر قم:
رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت:‌ کلانشهر مقدس قم به لحاظ ایمنی، از ایمن‌ترین شهرهای میهن اسلامی و دارای ایستگاه‌های مجهز و نیروهای خدوم و فداکار در سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ایمنی است.
کد خبر: ۳۰۳۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵ 28 September 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، ولی‌الله بیاتی با صدور پیامی به مناسبت روز آتش‌نشانی و ایمنی فرارسیدن این روز را به آتش‌نشانان و خادمان مردم قم تبریک گفت.

در پیام رئیس شورای شهر قم آمده است: آتش‌نشانی و حصول به مرتبه ایثارگری برازنده قامت مردانی است که با درایت و بینش کامل، ابراهیم‌وار به دل حادثه و آتش می‌روند و از میان شعله‌های آتش، با نجات جان انسان‌ها بیرون می‌آیند.

در بخشی دیگر از این پیام تصریح شده است: از همین روی است که پروردگار متعال در اهمیت این مرتبه از ایثار می‌فرماید: «وَمَنْ أَحْیاها فَکَأَنَّما أَحْیَا النَّاسَ جَمیعا» هر شخصی، کسی را زنده بدارد، چنان است که گویی تمام مردم را زنده داشته است.

در بخشی دیگر از این پیام آمده است: در این میان کم نیستند مردانی از این سربازان همیشه بیدار که در تقدیم جان خود برای نجات دیگر هموطنانشان مضایقه نمی‌کنند و در والاترین درجه خدمت به رتبه رفیع شهادت نائل شده‌اند.

در بخشی دیگر از این پیام با اشاره به جایگاه شهر قم در زمینه ایمنی بیان شده است: کلانشهر مقدس قم به لحاظ ایمنی، از ایمن‌ترین شهرهای میهن اسلامی و دارای ایستگاه‌های مجهز و نیروهای خدوم و فداکار در سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ایمنی است.

در بخشی دیگر آمده است: بزرگ مردانی که بارها شاهد بوده‌ایم که  فداکارانه در عملیات‌ گوناگون به خدمات و امداد و نجات شهروندان می‌پردازند و امید آن داریم تا در پناه پروردگار متعال سلامت و پایدار باشند.

در بخش پایانی پیام تصریح شده است: هفتم مهرماه روز آتش‌نشانی و ایمنی را به تمامی نیروهای خدمتگزار سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ایمنی شهرداری قم تبریک گفته و بر همه انسان‌هایی که در طول تاریخ، ایثارگری و جانفشانی کرده‌اند سلام و درود می‌فرستم و عنایات خاص حضرت بقیةالله(عج) را برای ادامه‌دهندگان این راه مقدس خواهانم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار