رئیس هیأت بوکس استان قم خبر داد
رئیس هیأت بوکس استان قم از انتخاب بوکسور مستعد و آینده‌دار قم برای حضور در اردوی آماده‌سازی تیم ملی بوکس خبر داد.
کد خبر: ۳۰۳۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۳:۵۰ 28 September 2016
به گزارش تابناک قم، مجید عباس‌زاده گفت: استعداد و توانایی بالای بوکسورهای قم به خوبی مورد توجه کادر فنی تیم‌های ملی قرار گرفته و اکنون یکی از مشتزنان آینده‌دار قم به اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشورمان دعوت شده است.

وی با اشاره به دعوت امیرحسین احمدی به اردوی تیم ملی بوکس ایران، خاطرنشان کرد: احمدی در مسابقات قهرمانی بوکس رده سنی نونهالان کشور که امسال به میزبانی هیأت بوکس استان مرکزی در شهر اراک به انجام رسید توانست با شایستگی عنوان قهرمانی ایران را کسب کند.

رئیس هیأت بوکس استان قم اضافه کرد: امسال شاهد برگزاری دومین دوره رقابت‌های بوکس قهرمانی رده سنی نونهالان کشور بودیم و به لطف خدا و همت و تلاش مربیان سازنده بوکس قم، همانند نخستین دوره آن که در سال 1394 به انجام رسید، بوکس قم باز هم به مدال دست یافت.

وی با بیان اینکه بوکسورهای قم به خوبی توانایی و استعداد خود را در مسابقات قهرمانی نونهالان کشور به نمایش گذاشتند، افزود: فدراسیون با هدف شناخت و پرورش نسل آینده‌دار این رشته به منظور تقویت تیم‌های ملی کشورمان رقابت‌های رده سنی نونهالان کشور را از سال گذشته برنامه‌ریزی و برگزار می‌کند.

عباس‌زاده عنوان کرد: نخستین دوره رقابت‌های بوکس رده سنی نونهالان قهرمانی کشور با عنوان جشنواره این رده سنی در اسفند ماه سال 1394 برگزار شد که تیم قم موفق به کسب یک مدال طلا شد و در دومین دوره این مسابقات نیز که تیر ماه امسال به مدت چهار روز در مجموعه ورزشی پنجم مرداد شهر اراک به انجام رسید قم در دو وزن به مدال رسید.

وی با بیان اینکه دو بوکسور به نمایندگی از قم هیأت بوکس قم راهی این رقابت‌ها شده بودند، بیان کرد: این رقابت‌ها با هدف اجرای طرح استعدادیابی و پشتوانه‌سازی تیم‌های ملی بوکس در 18 وزن مختلف به انجام رسید و هر دو نماینده قم از جدال با حریفان خود مدال گرفتند.

رئیس هیأت بوکس استان قم با اشاره به حضور بوکسورهای متولد اول فروردین‌ماه سال 1381 تا بیست و نهم اسفند سال 1382 در این مسابقات، ابراز کرد: در حقیقت این دوره با جدال بوکسورهای 13 و 14 ساله به انجام رسید و تیم قم دو سهمیه داشت و هر دو نماینده قم نیز مدال گرفتند.

وی افزود: بوکسورهای حاضر در این دوره از مسابقات برای کسب مقام‌های اول تا سوم و نشان‌های طلا، نقره و برنز اوزان 36، 38، 40، 5/41، 43، 5/44، 46، 48، 50، 52، 54، 56، 59، 62، 65، 68، 72، 76 و به اضافه 76 کیلوگرم با یکدیگر پیکار کردند.

عباس‌زاده با بیان اینکه رقابت شرکت کنندگان در سه راند 5/1 دقیقه‌ای با یک دقیقه استراحت بین راندها برابر با قوانین و مقررات رسمی این رشته برگزار شد، افزود: امیرحسین احمدی برای تیم قم موفق به کسب مدال طلا شد و علیرضا متین‌پور نیز مقام سوم و نشان برنز را به ارمغان آورد.

وی با تقدیر از تلاش‌های مربی سازنده بوکس قم یعنی مهدی یعقوب‌لو، تصریح کرد: امیرحسین احمدی باید خود را امروز سه‌شنبه ششم مهر ماه به کادر فنی تیم ملی در مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران معرفی کند، در حالی که وی دومین بوکسور قم است که همزمان در تیم ملی به سر می‌برد زیرا حسن بهمنی نیز به عنوان بوکسور وزن 75 کیلوگرم قم در حال حاضر در اردوی تیم ملی نوجوانان است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار