همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان
طی مراسمی با حضور تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، از بازنشستگان این آستان مقدس تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۳۰۲۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲ 27 September 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی مراسم تکریم بازنشستگان آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) اظهار کرد: خادمان حرم کریمه اهل بیت(ع) گرچه از نظر اداری و قانونی بازنشسته شدند، ولی از نظر عاطفی، وابستگی معنوی همواره بین آن‌ها و آستان مقدس برقرار است.

وی با بیان این که بازنشستگی در آستان مقدس با سایر ارگان‌ها متفاوت است، گفت: ممکن است وقتی کسی در ارگانی بازنشسته شود، ارتباطش برای همیشه قطع شود، ولی حرم کریمه اهل بیت(ع) خانه ماست و اتمام کار قانونی ما در این مکان، به معنای قطع ارتباط با این مکان مقدس نیست.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در ادامه در توصیه‌ای به بازنشستگان گفت: تجربه شما سرمایه بزرگی است که می‌تواند راهگشای خادمان جوان آستان مقدس باشد؛ باید این تجربیات را به آن‌ها منتقل کنید.

وی افزود: نورانیت و تجربه‌ای که در شما وجود دارد، می‌تواند در ترویج امر به معروف و نهی از منکر اثرگذاری بالایی داشته باشد.

محمد جوان، معاون پشتیبانی و منابع انسانی آستان مقدس گفت: در راستای خدمت رسانی بهتر به بازنشستگان آستان، دفتر امور بازنشستگان و ایثارگران آستان مقدس مشغول به فعالیت شد.

وی با اشاره به برنامه‌های حمایتی از بازنشستگان آستان مقدس گفت: خدمت رسانی به خادمان و ارائه تسهیلات و خدمات رفاهی به آن‌ها، همانند کارکنان آستان مقدس در حال انجام است. همچنین بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته، خانواده 50 نیروی بازنشسته که فوت شده‌اند، مورد حمایت خدمات حرم مطهر قرار گرفتند.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی آستان مقدس حمایت از بازنشستگان را امری ضروری دانست و گفت: حمایت از بازنشستگان علاوه بر این که وظیفه‌ای بر دوش نهادها و سازمان‌هاست، موجب دلگرمی هرچه بیشتر کارکنان در انجام وظایف خود می‌شود.

خاطرنشان می‌شود در پایان این مراسم، از خادمانی که در سال جاری بازنشسته شده بودند، تجلیل به عمل آمد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار