عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف استان قم خبر داد
عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف استان قم گفت: استقبال اعضای اتحادیه بنکداران و عمده‌فروشان استان برای خرید زمین در شهرک شهاب خوب بوده است.
کد خبر: ۳۰۲۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲ 27 September 2016
به گزارش تابناک قم، سید ابراهیم صحفی با اشاره به حضور بنکداران در مرکز شهر قم اظهار کرد: با توجه به اینکه بنکداران و عمده‌فروشان استان قم بیشتر در مرکز شهر حضور دارند، تردد تریلی‌ها و وانت بارها برای جا‌به‌جایی کالا از این واحدها در مرکز شهر قم ترافیک به وجود آورده است.

عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف استان قم ادامه دارد: خیابان‌های مولوی و هدف از مناطق اصلی فعالیت بنکداران و عمده‌فروشان استان بوده و حضور این واحدها شکایت اهالی را به همراه داشته است، به خصوص که یک بیمارستان هم در این منطقه وجود دارد.

رئیس اتحادیه بنکداران و عمده‌فروشان استان قم افزود:‌ به دلیل این مشکلات با شرکت شهرک‌های صنعتی وارد تعامل شدیم و با هماهنگی صورت گرفته 25 هکتار از شهرک شهاب به اتحادیه بنکداران و عمده‌فروشان استان قم واگذار شد، از یک‌ماه پیش ثبت‌نام از اعضای اتحادیه آغاز شد، اکنون حدود 50 هزار متر مربع یعنی 90 قواره زمین به اعضای اتحادیه بنکداران و عمده‌فروشان استان قم واگذار شده و استقبال اعضای این اتحادیه برای خرید زمین در شهرک شهاب خوب بوده است.

صحفی با اشاره به تبعات انتقال بنکداران استان قم به شهرک شهاب اظهار کرد: این کار گام خوبی در راستای ایجاد اشتغال و بهبود فضای کسب در عرصه بنکداری و عمده‌فروشی در استان قم است و انتقال این صنف به شهرک شهاب موجب خلوت شدن شهر قم خواهد شد، البته اعضای اتحادیه بنکداران و عمده‌فروشان استان قم نیازمند تسهیلات هستند تا ساخت و ساز را در شهرک شهاب شروع کنند و مسؤولان باید در این خصوص به آن‌ها کمک کنند.

عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف استان قم ادامه دارد: شهرک شهاب تنها پنج کیلومتر با شهر قم فاصله دارد، این شهرک در گذشته به نام شهرک چاپ و نشر نامگذاری شده بود و مساحت آن 200 هکتار است، شهرک شهاب همه زیرساخت‌های لازم از جمله آب، برق، گاز، تلفن و فاضلاب را دارد و خیابان‌های این شهرک جدول‌گذاری شده است.

رئیس اتحادیه بنکداران و عمده‌فروشان استان قم افزود:‌ شهرک شهاب خوب ساخته شده است و خیابان‌های این شهرک عرض بالایی دارد و تریلی‌ها به راحتی در خیابان‌های شهرک شهاب تردد می‌کنند، این شهرک آینده خوبی دارد و بنکداران و عمده‌فروشان استان قم با استقرار در این شهرک می‌توانند که علاوه بر مردم استان قم به مسافران عبوری از استان و شهرهای دیگر هم خدمات ارائه کنند.

صحفی با اشاره به شهرک شهاب اظهار کرد: پس از تصمیم اتحادیه بنکداران و عمده‌فروشان استان قم برای انتقال به شهرک شهاب، صنوف دیگر استان همچون اتحادیه سوهانی و قنادان هم برای منتقل شدن به این شهرک اظهار تمایل کردند، باید بستری فراهم شود تا صنوف مختلف به مکانی خارج از شهر قم همچون شهرک شهاب انتقال پیدا کنند و باید در این راستا تسهیلات با بهره کم و زمان بازپرداخت طولانی به صنوف مختلف پرداخت شود.

عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف استان قم ادامه داد: قم ارزان‌ترین شهر کشور است و کاسبان استان افراد قانعی هستند، بنکداران و عمده‌فروشان شهر قم پس از منتقل شدن به شهرک شهاب در هر حال مشتری خودشان را خواهند داشت.

رئیس اتحادیه بنکداران و عمده‌فروشان استان قم گفت:‌ اتاق اصناف استان قم با همکاری همراه اول اپلیکیشنی را آماده کرده تا واحدهای صنفی مجاز را در استان قم در اختیار مردم استان و مسافران قرار دهد، این کار برای نخستین بار در کشور صورت گرفته و اقدامی در راستای تبلیغ کالاهای ایرانی در استان قم است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار