با تصمیم کمیته داوران انجام می‌شود
دپارتمان داوری فوتبال ایران داوران فوتبال استان قم را برای قضاوت دیدار حساس تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ملوان نوین انزلی انتخاب کرد.
کد خبر: ۳۰۲۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳ 27 September 2016
به گزارش تابناک قم، علی صفایی که از دوره سیزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در بازی‌های جام خلیج‌فارس قضاوت می‌کند و تا قبل از شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال در دوره‌های سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم لیگ برتر، تعداد هشت بار داور بازی‌های لیگ برتر و بیش از 40 بار عضو تیم داوری بازی‌های لیگ به عنوان داور چهارم بوده است، هفته آینده یکی از مهمترین بازی‌های جام حذفی فوتبال ایران را قضاوت می‌کند، ضمن اینکه حسین زمانی دیگر داور آینده‌دار فوتبال قم نیز ذخیره وی در تیم داوری مصاف استقلال تهران و ملوان نوین انزلی است.

صفایی که فرزند یکی از داوران با سابقه فوتبال قم و کشورمان زنده‌یاد منصور صفایی است، در فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نیز تا پایان هفته هفتم یک قضاوت در دیدار سیاه‌جامگان خراسان و سایپا تهران انجام داده و در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان نیز یکی از بازی‌های حساس بین تیم‌های خیبر خرم‌آباد و راه‌آهن تهران را قضاوت کرده است.

اکنون که بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به دلیل تشکیل اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان برای حضور در انتخابی جام جهانی 2018 روسیه به تعطیلی 23 روزه رفته است و سازمان لیگ فوتبال ایران برای برگزاری بازی‌های جام حذفی برنامه‌ریزی کرده، داور مطرح فوتبال قم به عنوان قاضی دیدار حساس تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ملوان نوین انزلی در مرحله سوم جام حذفی فوتبال انتخاب شده است.

این در حالی است که دیدارهای مرحله سوم مسابقات سی و یکمین دوره بازی‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور از عصر روز پنجشنبه هشتم مهر ماه آغاز می‌شود و تا عصر روز یکشنبه یازدهم مهر ادامه می‌یابد اما دیداری که علی صفایی برای قضاوت آن انتخاب شده، بین استقلال تهران و ملوان نوین انزلی روز دهم مهر انجام می‌شود.

بازی‌های مرحله سوم جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور در شهرهای مختلف به انجام می‌رسد و در یکی از مسابقات حساس این مرحله که در انزلی به انجام می‌رسد، داور فوتبال استان قم قضاوت کننده دیدار حساس تیم‌های استقلال تهران و ملوان نوین انزلی است.

تیم‌های استقلال تهران و ملوان نوین انزلی به دنبال مجوز صعود به مرحله چهارم مسابقات فصل 96 – 1395 جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 16:10 دقیقه عصر روز شنبه دهم مهر ماه در ورزشگاه تختی شهر انزلی و برابر فوتبال‌دوستان گیلانی به مصاف یکدیگر می‌روند.

با وجود حساسیت‌های بسیار بالایی که این دیدار دارد اما یک تیم داوری جوان قضاوت آن را بر عهده گرفته است، ‌تیم قضاوت کننده‌ای که در راس آن علی صفایی داور جوان فوتبال استان قم حضور دارد و این داور یکی از قاضی‌های فوتبالی مورد اعتماد و موفق فوتبال ایران در سطح لیگ برتر محسوب می‌شود.

با تصمیم دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال، علی صفایی قضاوت دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ملوان نوین انزلی را انجام می‌دهد و رحیم حاجی‌لو به عنوان کمک داور اول، محمدعلی پورمتقی به عنوان کمک داور دوم و حسین زمانی دیگر داور آینده‌دار فوتبال قم به عنوان داور ذخیره وی را در امر قضاوت این دیدار یاری می‌کنند، ضمن اینکه محمود رفیعی ناظر بازی خواهد بود.

نام علی صفایی داور مطرح فوتبال استان قم در حالی بین داوران قضاوت کننده دیدار تیم‌های استقلال تهران و ملوان نوین انزلی قرار گرفته است که صفایی امسال علاوه بر قضاوت دیدار تیم‌های سیاه‌جامگان و سایپا در لیگ برتر، در هفته نخست در تیم داوری دیدار سپاهان و پدیده قرار داشت و داور ذخیره دیدار تیم‌های استقلال تهران و پیکان تهران در ورزشگاه آزادی نیز بود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار