معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم:
در خصوص مرگ مغزی ستایش موسایی کودک 8 ساله در بیمارستان نکویی قم، تاکنون هیچ گونه گزارشی مبنی بر قصور و یا سهل‌انگاری تیم پزشکی به اثبات نرسیده است. اگر توسط کارشناسان و سازمان نظام پزشکی ثابت شود که قصور از پزشک بوده است، قطعاً اقدامات قانونی صورت خواهد گرفت.
کد خبر: ۳۰۲۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵ 27 September 2016
به گزارش تابناک قم، محمدرضا مظفری ضمن عرض تسلیت به خانواده مرحوم ستایش موسایی کودک 8 ساله قمی که در بیمارستان نکویی قم دچار مرگ مغزی شد گفت: متاسفانه در برخی از خبرها درج شده است که سهل‌انگاری پزشکان موجب مرگ مغزی این کودک شده که این امر صحت ندارد و هنوز هیچ قصور و یا سهل‌انگاری ثابت نشده است.

وی بیان کرد: قصور پزشکی توسط سازمان نظام پزشکی به اثبات می‌رسد که تاکنون پرونده‌ای برای بررسی ارسال نشده است و هیچ موضوعی نیز در این زمینه به اثبات نرسیده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم تاکید کرد: پزشک بیهوشی ستایش موسایی، از بهترین پزشکان بیهوشی قم است و متاسفانه این مطالب که عنوان می‌شود این کودک به دلیل مسائل بیهوشی و یا نقص دستگاه اکسیژن به کما رفته است، صحت ندارد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم تاکید کرد: البته بنده در جریان همه جزئیات رخ داده در اتاق عمل نیستم و باید پرونده در نظام پزشکی بررسی شده و کارشناسان مربوطه با بررسی ریز مسائل در این زمینه نظر دهند و اگر توسط کارشناسان و سازمان نظام پزشکی ثابت شود که قصور از پزشک بوده است، قطعاً اقدامات قانونی صورت خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: تمامی پزشکان و به ویژه پزشکان استان قم با همه مشکلات و سختی‌هایی که دارند با نهایت درایت و دقت در کارها، اقدام به درمان بیماران کرده و بر این امر تاکید دارند.

مظفری از اهدای اعضای بدن ستایش به افراد نیازمند تقدیر و تشکر ویژه کرد و متعهد شد که حتماً علت مرگ ستایش را پس از بررسی توسط مراجع ذی‌صلاح اعلام خواهد کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
اگر هنوز بررسی نشده اخوی شما چطور میگی هیچ نقصی نبوده.خودپزشک یمارستان گفته دستگاه ایراد داشته (اون هم برای رفع مسولیت از خود.)اگه پزشک خوبی بود که بالای سر مریضش بود نه بیرون.یک کم معرفت داشته باشید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار