عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن محکوم کردن هنجار شکنی های اخیر در دانشگاه مفید، گفت: برخی مدیران دانشگاه مفید حیثیت آیت الله موسوی اردبیلی را زیر سوال می برند.
کد خبر: ۳۰۲۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰ 27 September 2016
به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا آشتیانی، با اشاره به نصب تصاویر و برخی اظهارات سران فتنه در دانشگاه مفید، اظهار داشت: این گونه اقدامات در شهر قم با توجه به جایگاه این شهر در کشور به هیچ عنوان پذیرفته نیست.

وی ادامه داد: اگر قرار باشد مدیران دانشگاه این اقدامات قانون شکنانه  را ادامه بدهند ،باید منتظر آینده آن هم باشند و باید بدانند شهر قم  با جاهای دیگر فرق دارد.

آشتیانی خاطر نشان کرد: متاسفانه عواملی که در آنجا هستند عوامل مناسبی نبوده و متوجه نیستند که با این اقدامات خود احساسات مردم قم را جریحه دار می کنند.

وی افزود: از همان زمانی که این دانشگاه تشکیل شد نگرانی هایی را برای مراجع، حوزه و مردم متدین و انقلابی ایجاد کرد و متاسفانه این نگرانی ها به جا بوده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: مدیران این دانشگاه باید بدانند اگر بخواهند در قم به این سمت و سو پیش بروند با آن ها برخورد می شود.

وی تصریح کرد: این افراد حیثیت آیت الله موسوی اردبیلی را نیز زیر سوال می برند و کاملا مشخص است که برخی از مدیران این دانشگاه و اساتیدی که دعوت می کردند، چطور ادم هایی هستند.

آشتیانی با بیان این که قم واقعا نمی تواند، این اقدامات را تحمل کند، تاکید کرد: باید به این ها هشدار داد و رسانه ها نیز  باید علیه آن ها موضع بگیرند  تا جلوی این اقدامات زشت گرفته شود.

گفتنی است انجمن علوم سیاسی دانشگاه مفید قم به بهانه آغاز سال تحصیلی جدید اقدام به نصب تصاویر و اظهارات سران فتنه در غرفه های استقبال از دانشجویان کرده است.

منبع: قم فردا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار