رئیس اتحادیه لوازم خانگی استان قم مطرح کرد
رئیس اتحادیه لوازم خانگی استان قم گفت: در بازار فروش لوازم خانگی استان با رکود مواجه هستیم.
کد خبر: ۳۰۲۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۶ 26 September 2016
به گزارش تابناک قم، در بازار فروش لوازم خانگی با رکود مواجه هستیم  این رکود سبب شده  برخی از کاسبان به دنبال ابطال پروانه خود باشند و آمار ابطالی پروانه در صنف لوازم خانگی قابل مقایسه با گذشته نیست.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی گفت: کالای قاچاق ضربه سنگینی را به کالاهای تولید داخل می‌زند و امیدوارم که طرح مبارزه با کالای قاچاق ادامه پیدا کند، البته باید کالای قاچاق به صورت ریشه ای برخورد شود و جلوی ورود این کالاها از همان مرز به داخل کشور گرفته شود.

تفتی با اشاره به بحث فروش کالای قاچاق اظهار کرد: در خصوص بحث مبارزه با کالاهای قاچاق پیگیری‌های لازم  را داشتیم و ممنوعیت فروش این کالاها به صورت شفاهی و کتبی به اعضای صنف لوازم خانگی اعلام شده است، به صنوف تا 15 مهرماه مهلت داده شده تا با جمع آوری کالاهای قاچاق، این کالاها را دیگر در واحدهای خود عرضه نکنند.

وی افزود: با کارت خرید اعتباری مشکل تولید داخلی لوازم خانگی حل نمی‌شود، چون این کارت اعتباری قرار است که برای خرید کالای خارجی هم استفاده شود، برای حل مشکل تولید و ترغیب مردم به خرید کالای داخلی در عرصه لوازم خانگی باید به آنها تسهیلات ارزان قیمت داده شود.

حدود هزار واحد فروش لوازم خانگی در سطح استان وجود دارد که حدود 800 واحد از آنها دارای پروانه هستند، اما 200 واحد فروش لوازم خانگی بدون داشتن پروانه کسب در استان قم فعالیت می‌کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار