فرمانده انتظامی استان قم:
فرمانده انتظامی استان قم گفت: سربازان در نیروهای مسلح سهم بسزایی در دفاع از ارزش‌ها و اخلاق در کشور بر عهده دارند.
کد خبر: ۳۰۱۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹ 24 September 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، کاظم مجتبایی در نهمین جشنواره جوان سرباز حضرت علی اکبر(ع) که در سالن همایش‌های سازمان ملی جوانان قم برگزار شد، در ابتدای سخنان خود ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و یادآوری دلاورمردی‌های رزمندگان در جنگ تحمیلی، به تشریح علت حمله دشمن و تحمیل جنگ هشت ساله پرداخت.

وی گفت: برای قرار گرفتن در مقابل بداخلاقی، بی‌عدالتی و بی‌دینی‌ها باید مسلح و صاحب ثروت و منابع غنی و قابل اتکایی باشیم تا در مقابل ظلم و ظالمان قرار بگیریم و مهم‌ترین منابع سرمایه انسانی تجهیزات، سلاح و منابع مادی است.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: همه انسان‌ها در کنار نیروهای مسلح مسوولیت دارند تا از لحاظ دینی و ارزشی خود را به سطحی برسانند که با ضد ارزش‌های مقابله کنند.

مجتبایی با تاکید بر اینکه افراد باید از نظر توانمندی روحی و جسمی تقویت شده تا با هر تهدیدی از میدان خارج نشوند، گفت: سربازان در کنار نیروهای مسلح رسمی و پایور سهم بسزایی در دفاع از ارزش‌ها و اخلاق در کشور بر عهده دارند.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: برنامه تجلیل از سربازان در نیروهای مسلح اقدام شایسته‌ای است چون سربازان بخشی از سرمایه‌های نیروهای مسلح بوده که از ارزش‌های دینی و اخلاقی دفاع می‌کنند بنابراین قابل تکریم هستند.

وی تاکید کرد: برای رسیدگی به کارکنان سرباز نباید متوقف شد بلکه باید روز به روز به ارتقاء رفاه، آموزش، فرهنگ، معنویت و درک آن‌ها بیشتر توجه کرد.

شایان ذکر است، در پایان این همایش از فرماندهان، سربازان نمونه و همچنین سرباز وظیفه آماد و پشتیبانی فرماندهی انتظامی استان قم که با داشتن سه فرزند در حال گذراندن خدمت سربازی است‌ تجلیل شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار