از سوی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی؛
نرم افزار «لبخندها و دلخندها» نخستین اثر تحلیلی و انتقادی در حوزه طنز، از سوی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی منتشر شد.
کد خبر: ۳۰۰۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴ 24 September 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از مرکز خبر حوزه، نرم افزار «لبخندها و دلخندها» نخستین اثر تحلیلی و انتقادی در حوزه طنز، از سوی انجمن گفت‌وگوی دینی مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی منتشر شد.

این نرم افزار با هدف تحلیل اسلامی، روان شناختی و تربیتی لطایف و طنزهایی تهیه شده است که برخی از آن‌ها آسیب‌های فراوانی به فرد، جامعه و مذهب وارد می‌کنند و کارشناسان بتوانند با استفاده از محتویات این نرم افزار، ضمن پاسخگویی به شبهه‌ «تعارض دین با شادی و شادکامی»، مرز بین شوخی حلال و حرام را به مردم بیاموزند.

در محتویات نرم افزار «لبخندها و دلخندها» که توسط «دکتر محمدحسین قدیری» کارشناس مشاوره مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی تهیه شده است، مؤلف تلاش کرده تا با غربال‌گری لطائف، مرزهای شوخی حلال از حرام را مشخص کرده و به تناسب لطائف، نکته و توصیه تربیتی و روان‌شناختی را بیان کند.

نرم افزار لبخندها و دلخندها شامل بخش‌های جوانان و نوجوانان، همسرگزینی، همسران، خانواده، آداب و اخلاق، سیاسی و انتظامی، دینی و فلسفی، علمی و پژوهشی، سلامتی و نشاط، فضای مجازی، گوناگون و مرزهای خنده حلال است.

علاقمندان می‌توانند این نرم افزار را به صورت رایگان از آدرس www.askdin.com دریافت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار