رییس مرکز فوریت های پزشکی استان قم، گفت: دقایقی قبل براثر برخورد شدید بین دو دستگاه پراید در جاده جعفریه ۶ نفر با درجات مختلف دچار آسیب شدند که ۵نفر از مجروحان این تصادف به بیمارستان منتقل و یک تن نیز در محل حادثه بصورت سرپایی درمان شد.
کد خبر: ۲۹۹۵۹۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹ 21 September 2016
به گزارش تابناک قم، محمدرضا حسنی افزود: همچنین همزمان یک دستگاه خودرو سبک در محور نیزار واژگون شد که این حادثه نیز ۵ مجروح برجای گذاشت و هر ۵ مجروح این واژگونی را به مرکز شهید بهشتی منتقل شدند.

وی ادامه داد: علاوه بر افزایش محسوس ماموریت های تصادفی و غیرتصادفی آمبولانس های زمینی، در شهریورماه امسال بالگرد اورژانس ۱۱۵ استان نیز بالاترین تعداد پرواز و انتقال مجروح را نسبت به ماه های گذشته داشته است که موید افزایش تعداد تصادفات جاده ای و تلفات آن است.

رییس مرکز فوریت های پزشکی استان قم، گفت: از اول شهریور تا صبح امروز ۵۸ مجروح (که معمولا مجروحان منتقل شه با بالگرد بدحال و با آسیب های شدیدتر می باشند) توسط بالگرد اورژانس به بیمارستان شهیدبهشتی قم منتقل شده است.

حسنی ادامه داد: در ماههای گذشته بیشترین تعداد مجروح منتقل شده توسط بالگرد مربوط به بهمن ماه ۹۴ بوده است با تعداد ۳۸مجروح که این رقم در شهریور ۹۵ به ۵۸نفر افزایش داشته است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار