عضو شورای شهر قم:
عضو شورای شهر قم با اشاره به اینکه شهرداری باید قطعه مشخصی از بلوار پیامبر اعظم(ص) را به نماینده ولی فقیه در استان اصفهان واگذار کند، گفت: اعضای شورا نمی‌توانند با کلیات این طرح که در گذشته تصویب شده مخالفت کنند.
کد خبر: ۲۹۹۰۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴ 20 September 2016
به گزارش تابناک قم، مصطفی سعادت‌طلب در حاشیه یکصد و نود و هشتمین نشست شورای اسلامی شهر قم که در سالن شهید باکری ساختمان این شورا برگزار شد، با اشاره به مصوبات این جلسه به خبرنگار فارس گفت: یکی از شهروندان 540 میلیون تومان به شهرداری قم بدهکار است که با مساعدت شورا 300 میلیون تومان این مبلغ به صورت نقد و باقیمانده آن در قالب یک قطعه زمین در منطقه پنج شهری به شهرداری قم واگذار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بر اساس مصوبه گذشته شورای اسلامی شهر قم شهرداری باید قطعه مشخصی از بلوار پیامبر اعظم(ص) را به نماینده ولی فقیه در استان اصفهان به عنوان بخش خصوصی واگذار کند، اضافه کرد: در این نشست شورا، جزییات این واگذاری باید به تصویب برسد به همین علت اعضای شورا نمی‌توانند با کلیات این طرح که در گذشته تصویب شده مخالفت کنند.

رئیس کمیسیون امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: بر اساس لایحه مذکور 90 درصد از مساحت قطعه مشخص شده باید به فضای سبز عمومی تبدیل شود و 10 درصد آن برای کاربری مورد نظر امام جمعه اصفهان اختصاص یابد به همین علت این لایحه باری را از دوش شهرداری برداشته است.

وی با تاکید بر اینکه بخش خصوصی بر اساس توافق‌نامه باید ساخت قطعه مذکور را طی دو سال به پایان برساند، گفت: با نظر اعضای شورای اسلامی شهر قم لایحه تصویب توافق‌نامه واگذاری قطعه مشخصی از بلوار پیامبر اعظم(ص) به نماینده ولی فقیه در استان اصفهان برای انجام بررسی‌های بیشتر به کمیسیون ارجاع داده می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار