در شب عید غدیر بعد از نماز عشا، آیین جشن و سرور همراه با سخنرانی، مداحی و اجرای تواشیح در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار می شود.
کد خبر: ۲۹۸۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸ 18 September 2016
به گزارش تابناک قم، مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه ویژه برنامه‌های حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در شب و روز عید سعید غدیر را اعلام کرد.

حجت‌الاسلام جواد بهشتی پور گفت: در شب عید غدیر بعد از نماز عشا، آیین جشن و سرور همراه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی قزوینی، مداحی حاج مهدی سلحشور و اجرای تواشیح در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری جشن بزرگ منادیان غدیر در شب عید در صحن امام رضا علیه السلام با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید حسینی مؤمنی و مداحی حاج میثم مطیعی گفت: در صبح روز عید غدیر نیز همایش غدیریه ویژه خواهران در  شبستان حضرت نجمه خاتون سلام الله علیها حر مطهر برگزار می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس با اشاره به قرائت زیارت غدیریه  از ساعت 10 و 30 دقیقه روز عید در شبستان امام خمینی با سخنرانی حجت الاسلام رزاقی و با نوای حاج میثم مطیعی گفت: خطبه غدیر نیز در روز عید بعد از نماز ظهر و عصر با نوای حجت‌الاسلام اویسی قرائت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: عصر شعر غدیر با حضور شاعران جوانان میهن اسلامی نیز عصر روز عید غدیر از ساعت 18 در شبستان حضرت امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار