رئيس پليس راه استان از برخورد يک دستگاه خودرو پژو آردي با يک دستگاه تريلي در کيلومتر 27 آزادراه قم کاشان خبر داد و گفت: بر اثر اين حادثه دو نفر فوت و سه تن به شدت مجروح شدند.
کد خبر: ۲۹۵۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸ 13 September 2016
به گزارش تابناک قم، سرهنگ اردشير جمشيدي راد اظهارداشت: در کيلومتر 27 آزادراه قم-کاشان يک دستگاه تريلي اسکانيا به علت ترکيدگي لاستيک جلو سمت چپ در لاين سرعت متوقف و راننده از هيچ گونه علائم هشدار دهنده استفاده نکرده بوده که يک دستگاه خودرو پژو آردي با عقب تريلي برخورد مي کند. 

به گفته وي بر اثر اين حادثه راننده و يک تن از سرنشينان پژو در دم فوت و سه نفر نيز به شدت مجروح و به بيمارستان منتقل شدند. 

رئیس پلیس راه استان قم در پایان به علت وقوع  این حادثه اشاره کرد و اظهار داشت:‌ کارشناسان پلیس با حضور در صحنه حادثه علت این تصادف را توقف در خط عبور و عدم نصب علائم هشدار دهنده از جانب راننده تریلی اعلام کردند.  

سرهنگ جمشيدي راد در پايان از رانندگان خواست تا با سرعت مطمئنه حرکت کرده و فريب خلوت بودن محورها را نخورند.

مرگ تلخ در محور قم سلفچگان

مهدی فراهانی معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم نیز با اشاره به وقوع حادثه تلخ در محور سلفچگان اظهار کرد: برخورد دو دستگاه خودرو سواری در کیلومتر 20 محور قم سلفچگان حادثه ساز شد و متاسفانه در این حادثه یکی از خودروها دچار حریق شد.

وی بیان کرد: متاسفانه در این حادثه یکی از سرنشینان خودرو به دلیل سوختگی جان باخت و یک سرنشین دیگر که دچار 60 درصد سوختگی شده بود بعد از ارائه خدمات اولیه درمانی به بیمارستان نکویی انتقال یافت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار