رئیس پلیس آگاهی استان قم از دستگیری یک سارق حرفه‌ای ۶۵ ساله داخل خودرو در قم خبر داد و گفت: متهم به ۲۳ فقره سرقت اعتراف کرده است.
کد خبر: ۲۹۳۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۳ 08 September 2016
به گزارش تابناک قم، سرهنگ احمد کرمی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از خودروهای پراید مدل پایین در قم موضوع در دستور کار مأموران انتظامی استان قرار گرفت.

به گفته وی تحقیقات پلیس ادامه داشت تا اینکه مأموران کلانتری ۱۲ قم از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارشی مبنی بر انتقال فردی معتاد به یکی از بیمارستان‌های قم دریافت کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: نامبرده که به صورت بیهوش به بیمارستان منتقل شده بود، یکسری مدارک خودرو در اختیار داشت.

وی گفت: با بررسی دقیق اسناد و مدارک بدست آمده و استعلام از بانک‌های اطلاعاتی مشخص شد وی از سارقان سابقه‌دار و مدارک نیز متعلق به یک دستگاه خودرو پراید مسروقه است.

کرمی افزود: متهم پس از هوشیاری با هماهنگی مقام قضائی به عنوان مظنون به سرقت خودرو موصوف، پس از تشکیل پرونده مقدماتی توسط ماموران به پلیس آگاهی استان منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم ادامه داد: این متهم ۶۵ ساله در بدو ورود با توجه به سوابق قبلی و تصاویر بدست آمده از وی، مورد شناسایی کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ کرمی با بیان اینکه تاکنون متهم سابقه‌دار به سه فقره سرقت خودرو پراید مدل پایین و ۲۰ فقره سرقت محتویات و قطعات خودرو اعتراف کرده، از دستگیری سه نفر مالخر نیز در این رابطه خبر داد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم در ادامه به غیر بومی بودن سارق و هر سه مالخر اشاره کرد و گفت: نهایتاً متهمان به انضمام پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار