رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت: در 24 ساعت گذشته، تصادف های مربوط به موتورسیکلت سواران در این استان منجربه مرگ 2 تن و مصدوم شدن 67 تن شد.
کد خبر: ۲۸۶۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵ 28 August 2016
به گزارش تابناک قم، محمدرضا حسنی افزود: ساعت 06:04 صبح امروز، 7 شهریورماه برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه وسیله نقلیه در آزادراه ساوه – سلفچگان منجربه فوت یک تن شد.

وی اضافه کرد: در حادثه روز گذشته نیز، بر اثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه کامیون متاسفانه راکب موتورسیکلت در دم فوت کرد و سرنشین آن به شدت مجروح و با عملیات احیا به بیمارستان منتقل شد.

به گفته وی، این حادثه ساعت 16:55 روز گذشته 6 شهریورماه در کیلومتر 14 جاده سلفچگان به قم رخ داد.

حسنی بیان کرد: هم چنین بر اثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه خودروی پراید که ساعت 20:26، 6 شهریورماه در جاده قنوات نرسیده به پل آزادراه کاشان اتفاق افتاد، 4 تن مصدوم شدند.

وی ادامه داد: در حادثه برخورد یک دستگاه پراید با یک دستگاه پژو که ساعت 16:25روز 6 شهریور در آزادراه قم - تهران رخ داد، 4 تن مصدوم شدند.

به گفته وی، در 24 ساعت گذشته 80 تصادف در استان قم رخ داده و 92 مصدوم برجای گذاشته است که 64 تصادف معادل 80 درصد و 67 مصدوم معادل 73 درصد مربوط به موتورسیکلت سواران بوده است.

رئیس مرکز اورژانس 115 قم با بیان این که مردم باید از ازدحام در محل حادثه خودداری کنند، گفت: افرادی که پس از وقوع حادثه ای با اورژانس 115 تماس می گیرند باید تذکرها و دستورهای تلفنی کارشناسان 115 را تا رسیدن تیم های اورژانس به دقت اجرا و تا حد امکان از جا به جا کردن مصدوم خودداری کنند.

به گفته وی، ارائه آدرس دقیق محل حادثه، زمان رسیدن کارشناسان اورژانس 115 را کوتاه می کند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار