همزمان با هفته دولت، سه طرح صنعتی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در قم به بهره‌داری رسید
کد خبر: ۲۸۵۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲ 27 August 2016
به گزارش تابناک قم، سه طرح صنعتی در شهرک‌های صنعتی قم صبح شنبه در پنجمین روز از هفته دولت و سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان قم به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم که استاندار و جمعی از مسئولان قم حضور داشتند طرح‌های صنعتی واحدهای تولیدی کویر کارتن، البرز ماندگار و پاکشوما به بهره‌برداری رسید.

واحد تولیدی کویر کارتن پلاست با سرمایه گذاری ثابت ۵۰ میلیارد ریال و سرمایه گذاری در گردش ۱۴ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید این واحد تولیدی قابلیت تولید ۱۰ هزار تن ورق کارتن چند لایه در سال را دارد که تاکنون برای ۶۲ تن اشتغالزایی دارد.

واحد تولیدی فیلم ماندگار هم قابلیت تولید ۱۲ هزار و ۳۲۰ تن فیلم پلاستیکی چند لایه را در سال دارد. این واحد با سرمایه‌گذاری ثابت ۱۴ میلیارد ریال و ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو و سرمایه‌گذاری در گردش ۲۷ میلیارد ریال راه اندازی شده که تاکنون برای ۱۸ نفر اشتغالزایی داشته است.

واحد تولیدی پاکشوما هم قطعات پلاستیکی انواع لوازم خانگی با ظرفیت اسمی هشت هزار تن را در سال تولید می‌کند این واحد هم با سرمایه‌گذاری ثابت ۷۰۰ میلیارد ریال و هشت میلیون یورو و سرمایه‌گذاری در گردش یک هزار میلیارد ریال راه‌اندازی شد که قابلیت اشتغالزاریی برای ۵۵۰ نفر را دارد.

یادآور می‌شود واحد تولیدی کویر پلاست و واحد تولیدی فیلم ماندگار در شهرک شکوهیه و واحد تولیدی پاکشوما در شهرک صنعتی محمود آباد به بهره‌برداری رسید.

یادآور می‌شود محمدرضا نعمت‌زاده علاوه بر بازدید از شهرک‌های صنعتی قم دیدار با حجت الاسلام واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی قم، دیدار با حجت الاسلام نواب رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب، افتتاح ساختمان اداری معصومیه سازمان صنعت معدن و تجارت، حضور در جلسات کارگروه استانی و دیدار با آیت الله العظمی صافی گلپایگانی و آیت الله العظمی موسوی اردبیلی را در برنامه دارد.

وی همچنین بنا بر آنچه اعلام شده در گفت‌و گوی برنامه صدا و سیمای قم نیز حضور خواهد داشت.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار