وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در تلاش هستیم تا پایان شهریور ماه، عملیات پرداخت وام به 7 هزار و 500 واحد تولیدی و صنعتی در سراسر کشور که دارای مشکلات نقدینگی و اقتصادی هستند کامل شود.
کد خبر: ۲۸۵۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱ 27 August 2016
به گزارش تابناک قم، محمدرضا نعمت‌زاده ظهر امروز در حاشیه سفر به استان قم در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به بازدید از چندین واحد صنعتی در این استان، اظهار کرد: بر اساس تصمیم ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که بنا بر تأکیدات مقام معظم رهبری در راستای تلاش در عرصه اقتصاد مقاومتی شکل گرفت، برنامه‌ای را در راستای رونق تولیدات داخلی طراحی کرده‌ایم.

وی ادامه داد: در فاز اول این طرح، 7 هزار و 500 واحد صنعتی و تولیدی در کشور که دارای مشکلات اقتصادی و نقدینگی بودند را شناسایی کرده‌‌ایم و در صدد هستیم که مشکلات نقدینگی آن‌‌ها را از طریق سیستم بانکی حل کنیم تا بتوانند به تولید و حیات خود ادامه دهند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: تاکنون 4 هزار واحد تولیدی و صنعتی در سراسر کشور که دارای مشکلات نقدینگی هستند موفق به دریافت نخستین بخش وام خود شدند.

نعمت‌زاده اضافه کرد: در تلاش هستیم تا پایان شهریور ماه، وام تمام 7 هزار و 500 واحد تولیدی و صنعتی در سراسر کشور که دارای مشکلات نقدینگی و اقتصادی هستند به آن‌ها پرداخت شود تا این واحد‌ها بتوانند چرخ صنعت خود را دوباره به گردش درآورند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار