رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم:
رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: روز پنجشنبه بیشینه دمای هوای استان قم 39 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۲۸۴۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷ 24 August 2016
به گزارش تابناک قم، محمدرضا قاضی با اشاره به وضعیت هوای امروز استان قم، اظهار کرد: امروز هوای استان قم صاف تا کمی ابری خواهد بود و در برخی از ساعات بعد از ظهر نیز شاهد ورزش باد ملایم خواهیم بود.

وی جهت وزش باد امروز را شرقی اعلام کرد و ادامه داد: امروز باد با سرعتی بین 20 تا 35 کیلومتر بر ساعت خواهد وزید.

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم، کمینه دمای هوای امروز را 18 درجه سانتیگراد و بیشینه دمای هوای امروز را 35 درجه سانتیگراد پیش‌بینی کرد.

قاضی در ادامه با بیان اینکه فردا نیز هوای استان قم صاف تا کمی ابری پیش‌بینی می‌شود، افزود: در برخی ساعات بعد از ظهر فردا نیز شاهد وزش باد به نسبت ملایم خواهیم بود.

وی جهت وزش باد فردا را از سمت شرق اعلام کرد و یادآور شد: فردا باد در استان قم با سرعتی بین 20 تا 36 کیلومتر بر ساعت خواهد وزید.

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌کل هواشناسی استان قم، عنوان کرد: وزش باد امروز و فردا گرد و خاک به همراه نخواهد داشت.

قاضی در پایان گفت: روز پنجشنبه کمینه دمای هوای استان قم 18 درجه سانتیگراد و بیشینه دمای هوا 39 درجه سانتیگراد خواهد بود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار