مدیرکل ورزش و جوانان قم گفت: در عرصه زیر ساخت‌ها سرانه فضای ورزشی از 40 سانتیمتر در سال 92 به 50 سانتیمتر در سال جاری رسیده است.
کد خبر: ۲۸۳۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵ 24 August 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه هفته دولت استان قم، حسن عابدی در حاشیه حضور در نمایشگاه سیمای امید ضمن تبریک هفته دولت با بیان اینکه در این هفته دستگاه‌های دولتی به ارائه آمار و عملکرد خود می‌پردازند اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان هم در عرصه ورزش قهرمانی و همگانی و هم در عرصه جوانان، فرهنگ، زیرساخت‌ها و تجهیز اماکن ورزشی رشد خوبی داشته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم افزود: در عرصه زیر ساخت‌ها سرانه فضای ورزشی از 40 سانتیمتر در سال 92 به 50 سانتیمتر در سال جاری رسیده است که این رشد سرانه فضای ورزشی با اعتبارات دولت و سفر رهبری به استان قم تامین شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری پروژه‌های متعددی که در سال 93 و 94 آغاز شده به بهره‌برداری می‌رسد خاطرنشان کرد: پروژه پیامبر اعظم (ص) به مساحت 8 هزار متر مربع با سالن ورزشی چند منظوره، سالن باستانی و استخر در مناطق کم برخوردار تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

عابدی همچنین از بهره برداری 8 مکان ورزشی در مناطق مختلف استان تا پایان امسال خبر داد و تصریح کرد: در حوزه ورزش قهرمانی در سال 94 رشد 150 درصدی داشته‌ایم که در سال 92 حدود 36 مدال، سال 93 تعداد 61 مدال و در سال 94 151 مدال توسط ورزشکاران قمی کسب شده است.

وی ادامه داد: در زمینه ورزش بانوان شاهد رشد 110 درصدی و در زمینه اعتبارات هیأت‌های ورزشی شاهد رشد 120 درصدی بوده‌ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با بیان اینکه کارگروه ورزش در استان تشکیل شده است افزود: در این کارگروه برنامه‌ها، اعزام‌ها، میزبانی‌ها و برنامه‌های هیأت‌ها بررسی و کارشناسی می‌شود.

وی با بیان اینکه در حوزه ورزش روستاها، بخش‌ها و شهرهای تابعه نیز توفیقات زیادی داشته‌ایم تصریح کرد: احداث خانه ورزش روستایی و رشد 80 درصدی تخصیص اعتبارات در روستاها و شهرهای تابعه از جمله اقدامات صورت گرفته بوده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار