نمایشگاه سیمای امید که به مناسبت هفته دولت با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات سه شنبه شب به صورت رسمی افتتاح شد، با جلوه ها و حاشیه هایی همراه بود.
کد خبر: ۲۸۳۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۰ 24 August 2016
به گزارش تابناک قم، در حاشیه این مراسم تفاهم نامه ای بین استانداری قم و مدیرعامل شرکت گسترش هلدینگ نوین ایران در جهت مطالعات در زمینه شهر رسانه ای، شهر هوشمند، افزایش مهارت نیروی انسان و وایفای شهری و ... به امضا رسید.

** در مراسم افتتاحیه نمایشگاه نیز از پنجره واحد خدمات الکترونیک دولت توسط محمود واعظی وزیر ارتباطات و سید مهدی صادقی استاندار قم رونمایی شد. استان قم دومین استان استفاده از این خدمات می باشد و اطلاعات 80 دستگاه استان در این پنجره بارگزاری شده است.

**مراسم افتتاح نمایشگاه سیمای امید با افتتاح پروژه های شرکت مخابرات قم ادغام شده و 95 پروژ مخابراتی با اعتبار 102 میلیارد ریال به صورت نمادین افتتاح شد.

**استاندار قم، مدیر کل مخابرات استان قم، سه نفر دیگر از مدیران میانی شرکت مخابرات قم در این مراسم سخنرانی و گوشه ای از فعالیت های انجام شده در استان قم توسط دولت تدبیر و امید را ارائه دادند.

**در این مراسم از تمبر نمایشگاه سیمای امید توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و سایر مسئولان استان رونمایی شد.

**محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه نمایشگاه به صورت ویدئو کنفرانس گزارشی از فعالیت وزارت ارتباطات و طرح های افتتاح شده در قم را به آیت الله سید محمد سعیدی امام جمعه موقت قم ارائه داد.

**تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه مصعومه (س) نیز از فعالیت های دولت تدبیر و امید در استان قم و عنایت ویژه وزیر ارتباطات به این شهر مذهبی نیز تقدیر کرد و ابراز امیدواری کرد که خدماتی در شان زائران کریمه اهل بیت(ع) به این شهر ارائه شود. 

**در طبقه بالای نمایشگاه سیمای امید، تصاویری از سفر رئیس جمهوری به قم و دیدار با علما و مراجع تقلید به نمایش گذاشته شد.

**غرفه توانمندی های زنان روستایی در عرصه اقتصاد مقاومتی توجه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را به خود جلب کرد و واعظی با حضور در این غرفه از نزدیک با آنها گفت وگو کرد.

**حرکات رزمی نمایشی نوپوی یگان ویژه فرماندهی انتظامی استان قم از دیگر برنامه هایی بود که در حاشیه این نمایشگاه اجرا شد.

**از دیگر اقدامات انتظامی در حاشیه این نمایشگاه، حضور سگ های آموزش دیده برای کشف مواد مخدر بود که کشف مواد از مواد جاسازی شده در یک زانتیا توسط این سگ، توجه بسیاری از مردم را جلب کرد. این مواد به صورت نمایشی جاسازی شده بود.

نمایشگاه سیمای امید به مناسبت هفته دولت با حضور جمعی از مسئولان استانی و ملی با 60 غرفه و حضور دستگاه های مختلف اجرایی استان توسط محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گشایش یافت، این نمایشگاه تا پنجم شهریور ماه جاری از ساعت 17 تا 22 برای بازدید عموم در انتهای بلوار امام موسی صدر (خاکفرج) در محل نمایشگاه دائمی قم دایر است. 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار