به مناسبت هفته دولت
محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، حجت‌الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات و محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت همزمان با هفته دولت به قم سفر خواهند کرد تا در این هفته ضمن بازدید از پروژه ها برخی از پروژه های به اتمام رسیده را افتتاح کنند.
کد خبر: ۲۸۲۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸ 22 August 2016
به گزارش تابناک قم، سیدرضا علیزاده طباطبایی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم ظهر امروز طی نشست خبری که به مناسبت هفته دولت در تالار امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، گفت: ستادی در راستای برنامه ریزی برای برگزاری هرچه بهتر برنامه های هفته دولت از جمله نمایشگاه هفته مذکور تشکیل شده است که استاندار، رئیس ستاد و معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی نیز دبیر ستاد می باشد.

وی با بیان اینکه برنامه های متنوعی برای گرامیداشت هفته دولت و معرفی خدمات در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: معاونان استانداری، شهردار و مدیرکل صدا و سیما، اعضای ستاد برگزاری برنامه های هفته دولت هستند.

به گفته وی، نمایشگاه هفته دولت با عنوان «سیمای امید» از دوم تا پنجم شهریورماه امسال در محل دایمی نمایشگاه های استان برپا می شود و علاقه مندان می تواند از ساعت 17:00 تا 22:00 از غرفه های آن بازدید کنند.

طباطبایی با اشاره به دیدار امروز عصر با خانواده شهدای کارمند، گفت: روز سه شنبه همزمان با آغاز هفته دولت متفاوت از سالهای گذشته زیارت حرم مطهر و مراسم خطبه خوانی در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) و عطرافشانی مزار گلزار شهدا رو خواهیم داشت.

وی سفر وزیر ارتباطات را از دیگر برنامه های روز سه شنبه در قم عنوان کرد و ادامه داد: دیدار با مراجع عظام و افتتاح نمایشگاه با حضور وزیز ارتباطات را در این روز خواهیم داشت.

 مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، گفت: براساس بررسی ها و تایید و تاکید استاندار مبنی بر سال اقتصاد مقاومتی دستگاه ها با 60 غرفه ساماندهی شده مستقر شده اند و نمایشگاه عکسی از تمامی زمینه ها با ارائه 50 عکس از فعالیت های دولت را خواهیم داشت.

طباطبایی همچنین به بازدید از مناطق محروم بخش مرکزی روستای قمرود نیز در این هفته اشاره کرد و گفت:  روز پنجشنبه وزیر اطلاعات به قم سفر خواهد کرد که حضور در شورای اداری استان، برنامه آغاز افتتاح همزمان پروژه های عمرانی استان و گفت و گوی ویژه خبری استان پس از نماز مغرب و عشاء از مهمترین برنامه های وی در این روز به شمار می رود.

وی با اشاره به برنامه های وزیر اطلاعات در روز جمعه، دیدار با یکی از خانواده های شهدای گرانقدر دفاع مقدس، حادثه منا و مدافع حرم و حضور در نماز جمعه استان به عنوان سخنران پیش از خطبه ها، را از برنامه های وزیر اطلاعات در روز جمعه برشمرد.

 مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، همچنین سخنرانی وزیر اطلاعات در یکی از مسجدهای سطح شهر را مورد توجه ویژه قرار داد و گفت: روز شنبه نیز وزیر صنعت به قم سفر می کند و در جلسه ستاد تسهیل رفع موانع تولید و رفع مشکلات حوزه صنعت حضور خواهند داشت.

طباطبایی با بیان اینکه در روز شنبه نیز استاندار در یکی از مساجد حاشیه شهر حضور و سخنرانی خواهد کرد، به برنامه های روز یکشنبه اشاره کرد و ادامه داد: بعداظهر روز یکشنبه پروژه ای در کهک افتتاح خواهد شد و در ادامه استاندار دیداری با مردم کهک خواهند داشت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار