شب جمعه شش شهید دوران دفاع مقدس بعد از 30 سال مهمان حرم حضرت معصومه (س) شدند و مردم قم دعای کمیل را در کنار شهدای گمنام در حرم حضرت معصومه(س) قرائت کردند.
کد خبر: ۲۶۸۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۲ 29 July 2016
به گزارش تابناک قم، همزمان با سالروز شهادت مظلومانه امام جعفر صادق(ع) پیکرهای طیّبه ۱۲۷ شهید دوران دفاع مقدس در ۲۳ استان کشور تشییع و خاکسپاری خواهند شد،پیکر پاک  28 شهید دوران دفاع مقدس در معراج شهدا شناسایی شد. پیکرهای مطهر این شهیدان در عملیات‌های اخیر کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح؛ کشف شده است.

دو شهید شناسایی شده مربوط به استان قم هستند شهید حسین خراسانی فرزند محمد، اعزامی از استان قم است. این شهید بزرگوار جمعی ارتش جمهوری اسلامی ایران، به جنگ اعزام و در درگیری در قصر شیرین اسیر و پس از شهادت در اردوگاه عراق در قبرستان الکرخ به خاک سپرده و پس از آن کشف شد.

شهید تقی خسروبیگی برچلویی فرزند عباس، اعزامی از استان قم است. این شهید بزرگوار جمعی ارتش جمهوری اسلامی ایران، به جنگ اعزام و در درگیری در منطقه عملیاتی بازی دراز در تاریخ60/2/3 به شهادت رسید.

دو شهید شناسایی شده و چهار شهید گمنام شنبه ساعت9 صبح از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم مطهر تشییع خواهند شد.

شب جمعه این شش شهید دوران دفاع مقدس بعد از 30 سال مهمان حرم حضرت معصومه (س) شدند و مردم قم دعای کمیل را در کنار شهدای گمنام در حرم حضرت معصومه(س) قرائت کردند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار