مدیرکل هواشناسی قم:
مدیرکل هواشناسی قم بابیان اینکه طی سه روز آینده با کاهش دمای هوای قم و در روز شنبه با افزایش گردوخاک مواجه هستیم، گفت: حداقل دمای امروز ۲۴ درجه و حداکثر دمای قم به ۴۱ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.
کد خبر: ۲۶۸۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳ 28 July 2016
به گزارش تابناک قم، یحیی زارع با اشاره به وضعیت آب‌وهوای استان قم اظهار داشت: امروز دمای هوای قم نسبتاً ابری بوده و اوایل شب با وزش باد و گردوخاک محلی مواجه هستیم همچنین سمت باد شرقی و حداکثر سرعت باد 40 تا 55 کیلومتر بر ساعت و حداقل دمای امروز 24 درجه و حداکثر دمای قم به 41 درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

مدیرکل هواشناسی قم افزود: روز جمعه هوای قم صاف تاکمی ابری و همراه با وزش باد است، همچنین اوایل شب وزش باد داریم و سمت باد شرقی بود و حداکثر سرعت باد بین 35 تا 50 کیلومتر بر ساعت می‌رسد، حداقل دمای فردا جمعه 24 درجه و حداکثر دما به 40 درجه می‌رسد.

زارع بابیان اینکه هوای قم در روز شنبه صاف تاکمی ابری و در بعضی ساعات وزش باد نسبتاً شدید و در پاره‌ای از نقاط با گردوخاک مواجه هستیم، گفت: سمت وزش باد در روز شنبه 9 مرداد شرقی و سرعت وزش باد به 45 تا 60 کیلومتر بر ساعت می‌رسد، حداقل دما 22 درجه و حداکثر 39 درجه خواهد بود.

وی بابیان اینکه طی سه روز آینده با کاهش دمای هوای قم و در روز شنبه با افزایش گردوخاک مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: دلیل کاهش دمای هوای قم ابرناکی که در شمال کشور و شمال شرق کشور است همچنین گردوخاک محلی بوده و سرعت وزش باد شرقی بوده و متأثر از داخل استان است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار