مدیرعامل قرارگاه سازندگی قائم(عج) خبر داد
مدیرعامل قرارگاه سازندگی قائم(عج) گفت: در صورتی که معارضین ملکی و تاسیساتی پروژه 15 خرداد رفع شود تا اوایل آذرماه می‌توانیم پروژه را در اختیار مردم قرار دهیم.
کد خبر: ۲۶۸۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳ 28 July 2016
به گزارش تابناک قم، علی‌محمد آزاد ظهر امروز در جلسه بررسی روند فعالیت و مشکلات پروژه تقاطع سه سطحه 15 خرداد و عماریاسر در دفتر احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات این پروژه و وجود معارضات تاسیساتی در آن، اظهار کرد: پروژه تقاطع سه سطحه 15 خرداد کلکسیونی از معارضات تاسیساتی است چراکه لوله‌های اصلی فاضلاب، گاز و سیستم‌های اصلی مخابرات شهر در این محدوده قرار دارند و معارضین ملکی زیادی در پروژه وجود داشته است.

وی به زمانبندی مشخص شده برای افتتاح پروژه تقاطع سه سطحه 15 خرداد و عماریاسر اشاره کرد و گفت: زمان افتتاح پروژه 15 خرداد در صورتی در انتهای مهرماه بوده که شهرداری رفع معارض فاضلاب را تا 10 تیرماه انجام دهد، اما هنوز به دلایل مختلف این کار با تأخیر مواجه شده است.

مدیرعامل قرارگاه سازندگی قائم(عج) وجود 13 معارض ملکی و انشعاب بزرگ فاضلاب شهری را از جمله دلایل مشکلات ایجاد شده در روند تکمیل پروژه تقاطع 15 خرداد عنوان کرد و افزود: در صورتی که مشکلات پروژه رفع شود، می‌توان آن را در اواسط پاییز به بهره برداری رساند.

وی با اشاره به روند تکمیل پروژه روگذر میثم، عدم همکاری مناسب راه آهن را دلیلی بر تأخیر این پروژه عنوان کرد و گفت: ظرف دو هفته آینده بتن ریزی پروژه به اتمام رسیده و برای اتمام کامل پروژه نیازمند همکاری مناسب راه آهن هستیم.

آزاد وضعیت قرارداد دو پروژه روگذر میثم و تقاطع سه سطحه 15 خرداد و پرداخت‌های مالی شهرداری را مورد توجه قرار داد و افزود: پروژه تقاطع سه سطحه 15 خرداد به صورت تهاتر ملکی اجرایی شده و پروژه میثم نیز بخشی نقدی و بخشی تهاتر ملکی است اما رکود بازار مسکن، مشکلاتی در مسیر فروش املاک و تأمین نقدینگی لازم ایجاد کرده است.

وی از بهره برداری از پروژه تقاطع سه سطحه 15 خرداد و عماریاسر تا اوایل آذرماه در صورت رفع معارضین ملکی و تاسیساتی خبر داد و گفت: در نظر داریم از هفته آینده دستگاه روزشمار را برای این پروژه نصب کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار