مدیرکل راه‌آهن قم خبر داد
مدیرکل راه‌آهن قم از افزایش ۲ رام قطار مسیر قم ـ تهران به مناسبت ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) خبر داد.
کد خبر: ۲۶۸۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸ 28 July 2016
به کزارش تابناک قم، فرشاد زادخور با اشاره به تمهیدات پیش‌بینی‌شده تعطیلات آخر هفته به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: در این ایام در مسیر قم ـ تهران علاوه بر 6 قطار رفت و برگشتی که قبلاً داشتیم 2 رام دیگر به این مسیر اضافه‌شده است.

مدیرکل راه‌آهن قم فزود: این دو رام قطار اضافه‌شده در ساعت 14 و 30 دقیقه هرروز از قم به سمت تهران و 9 و 30 دقیقه هرروز صبح از تهران به قم حرکت می‌کنند همچنین 4 رام قطار رفت‌وبرگشت قم- مشهد، 10 رام رفت‌وبرگشت محور جنوب به سمت اهواز و 26 رام رفت‌وبرگشت به شیراز، بندرعباس، اصفهان، کرمان، کاشان و یزد داریم.

زادخور با اشاره به افزایش 5 درصدی سهمیه قم گفت: در سه‌ماهه نخست امسال افزایش قیمت در نرخ بلیط قطارها نداشتیم همچنین قیمت بلیط قطار در مسیر قم ـ تهران 4 هزار تومان است.

وی با اشاره به اینکه تأخیر به وجود آمده در مسیر قم ـ تهران گفت: این تأخیرهای به وجود آمده طبیعی بوده و به تأخیر شبکه برمی‌گردد چراکه روزانه 26 قطار در محور جنوب تردد می‌کنند و به وجود آمدن مشکل برای یک قطار به‌طورکلی بروی به ترافیک شبکه تأثیرگذار است.

مدیرکل راه‌آهن قم افزود: ضریب اشغال مسافر برای مسیر قم ـ تهران حدود 70 درصد است که پیش‌بینی می‌شود در ایام تعطیلات این ظریف به بالای 90 درصد برسد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار