فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور امروز آغاز می‌شود و تنور این مسابقات با برگزاری چند مسابقه در نقاط مختلف کشور داغ می شود.
کد خبر: ۲۶۷۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵ 28 July 2016
به گزارش تابناک قم،  هفته نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور امروز و فردا برگزار خواهد شد و در یکی از بازی‌ها تیم فوتسال یاسین پیشروی قم در خانه از فرش آرای مشهد پذیرایی می کند.

این بازی به معنای بازگشت جذابیت به فوتسال قم است و بار دیگر شور و شوق به سکوهای سالن شهید حیدریان قم تزریق می شود و هواداران فوتسال در قم مدت ها برای آغاز دوباره لیگ برتر فوتسال لحظه شماری کرده اند.

تیم فوتسال یاسین پیشروی قم که امسال محمدرضا حیدریان را بر روی نیمکت مربیگری خود می بیند می خواهد شروع خوبی در این فصل داشته باشد و با کسب هر ۳ امتیاز این بازی خانگی، هوادارانش را راضی به خانه بفرستد.

یاسین که امسال تغییرات زیادی را در ترکیب خود می بیند چند بازیکن اصلی خود را نسبت به فصل گذشته از دست داده و بازیکنان تازه‌ای به خدمت گرفته است و تیمی کاملا دگرگون شده است.

چند بازیکن از فوتسال قم به این تیم ملحق شده اند و چند بازیکن نیز از سایر تیم های لیگ برتری به قم آمده اند و تیمی با شمایلی جدید وارد لیگ برتر فوتسال شده است.

سجاد نوروزی ، محمد برزگر و روح الله ایثاری بازیکنان قمی تازه وارد به ترکیب تیم یاسین پیشروی قم را تشکیل می دهند و مجتبی نصیری نیا دروازه بان سابق شهید منصوری قرچک نیز به تازگی به یاسین پیوسته است.

این برای نخستین بار است که نماینده فوتسال قم بدون چهره محبوب همیشگی خود علیرضا وفایی پا به میدان می‌گذارد و محمد حسین کوهستانی و محمد وزیر زاده به همراه مسلم اولاد قباد که همگی از مهره‌های ارزشمند یاسین بوده‌اند این تیم را ترک کرده‌اند.

وضعیت مبهم مالی باشگاه یاسین پیشرو و شرایط کنونی این تیم نشان می‌دهد یاسین، کاهش هزینه‌ها در این فصل را در دستور کار قرار داده است و این تیم قطعا در این فصل کسب عناوین برتر لیگ را در دستور کار قرار نداده است.

در آن سوی میدان تیم فوتسال فرش آرای مشهد با تیمی منسجم و آماده به قم آمده است و می‌خواهد هر طور که شده در قم با پیروزی میدان را ترک کند.این تیم بازیکنان خوبی در فصل نقل و انتقالات جذب کرده است و گفته می‌شود باشگاه فرش آرا حضور در جمع ۵ تیم برتر لیگ برتر فوتسال را هدف گذاری کرده است.

دیدار تیم های فوتسال یاسین پیشروی قم و فرش آرای مشهد از ساعت ۱۸ امروز پنج‌شنبه در سالن ۲هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می شود.

به دنبال کسب ۳ امتیاز هستیم

سرپرست تیم فوتسال یاسین پیشروی قم در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: یاسین در بازی نخست خود در لیگ برتر به دنبال کسب ۳ امتیاز است و این امر با حمایت هواداران به دست می‌آید

مهدی رضایی اظهار داشت: مسابقه اول در لیگ برتر برای هر تیمی شرایط خاص خود را دارد و تیم های حاضر در لیگ برتر می خواهند کار خود را در لیگ با پیروزی آغاز کنند اما بدون شک همه تیم ها در وضعیت ایده آل قرار ندارند.

وی افزود: با وجود این که یاسین کار خود را دیرتر از حد معمول آغاز کرده اما تلاش شده در چند هفته اخیر به آمادگی ایده آل برسیم و تمرینات خوبی انجام داده‌ایم.

سرپرست تیم فوتسال یاسین پیشروی قم گفت: در بازی با فرش آرا به دنبال کسب ۳ امتیاز هستیم و نمی خواهیم در قم امتیاز از دست بدهیم اما برای پیروزی نیاز به حمایت تماشاگرانمان داریم و حضور آن ها همیشه دلگرمی ما بوده است.

رضایی بیان داشت: بدون شک یاسین هفته به هفته شرایط بهتری خواهد داشت اما به هر حال فوتسال قم ظرفیت های خاص خود را دارد و می تواند از همان هفته اول شگفتی ساز شود و نتایج خوبی کسب کند.

وی عنوان کرد: بر همین اساس نسبت به کسب ۳ امتیاز بازی با فرش آرا کاملا امیدوار هستیم ضمن این که حریف سرسختی در پیش داریم که تمرینات منسجمی را پشت سر گذاشته و بازیکنان بسیار باکیفیتی در اختیار دارد و یک بازی دشوار پیش روی ماست.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار