ورزشکار آقا و بانوی گلف قم در روزهای ششم تا هشتم مردادماه در مسابقات قهرمانی مینی گلف کشور و انتخابی تیم ملی به دیدار سایر رقبای خود می‌روند.
کد خبر: ۲۶۷۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶ 27 July 2016
به گزارش تابناک قم، مسابقات مینی گلف سال 95 قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان در دو بخش آقایان و بانوان به انجام خواهد رسید و تیم گلف استان قم با سه ورزشکار بانو و سه گلف باز مرد به این رقابت‌ها اعزام می‌شود.

گلف بازان مطرح سراسر کشور در حالی در استان آذربایجان شرقی دورهم جمع خواهند شد تا در رقابت‌های مینی گلف قهرمانی کشور با یکدیگر دیدار کنند که این نخستین بار است تبریز عهده‌دار میزبانی رقابت‌های کشوری در این رشته است.

زمین مینی گلف مجتمع تفریحی توریستی ایل گلی تبریز محل برگزاری این دوره از رقابت‌ها عنوان‌شده است و تیم گلف استان قم با سرپرستی فاطمه ضرغام در بخش بانوان و با ترکیب مهسا یزدانی، سمانه سعادتی و نرگس جعفری به میدان می‌رود.

تیم آقایان هیئت گلف قم متشکل از فرهاد فاتح، ورزشکاری که سال گذشته عنوان سوم مسابقات قهرمانی کشور را به‌دست آورد، حسام‌الدین هاشمی و مجید کربلا به این مسابقات اعزام می‌شود.

تیم‌های حاضر در این مسابقات چهارشنبه ششم مرداد در زمین برگزاری مسابقات تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد و روز پنج شنبه و جمعه هفتم و هشتم مردادماه زمان برگزاری مسابقات اعلام‌شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار