مدیرکل هواشناسی استان قم خبر داد
مدیرکل هواشناسی استان قم، با اشاره به کاهش میانگین سرعت وزش باد در استان قم طی روز‌های آینده، گفت: پیش‌بینی می‌شود با کاهش میانگین سرعت وزش باد در استان قم طی روز‌های آینده، گرد و غبار موجود در هوای این استان نیز کاهش یابد.
کد خبر: ۲۶۷۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶ 27 July 2016
به گزارش تابناک قم، یحیی زارع با اشاره به وضعیت آب و هوای امروز استان قم، اظهار کرد: امروز چهارشنبه، هوای استان قم در نیم‌روز نخست صاف تا کمی ابری است ولی در اوایل شب، شاهد وزش باد از سمت شمال شرقی و با سرعتی بین 40 تا 55 کیلومتر بر ساعت خواهیم بود.

وی حد‌اقل دمای امروز را 25 درجه و حداکثر دما را 40 درجه سانتیگراد اعلام کرد.

مدیرکل هواشناسی استان قم، ادامه داد: فردا نیز هوا صاف تا کمی ابری خواهد بود ولی در اوایل فردا شب، وزش باد با سرعتی بین 40 تا 50 کیلومتر بر ساعت پیش‌بینی می‌شود.

وی کمینه دمای هوای فردا در استان قم را 24 درجه و بیشینه دمای هوا را 42 درجه سانتیگراد پیش‌بینی کرد.

زارع افزود: وضعیت‌ هوای استان قم در روز جمعه صاف تا قسمتی ابری خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان قم وزش باد با سرعتی بین 25 تا 40 درجه سانتیگراد را برای برخی ساعات روز جمعه پیش‌بینی کرد و گفت: روز پنج‌شنبه و جمعه، باد از سمت شرق در استان قم خواهد وزید.

وی کمینه دمای هوای استا قم برای روز جمعه را 25 درجه سانتیگراد پیش‌بینی کرد و اضافه کرد: بیشینه دمای هوای استان قم در روز جمعه، 42 درجه سانتیگراد خواهد بود.

زارع در پایان با اشاره به کاهش میانگین سرعت ورزش باد در روز‌های آینده، عنوان کرد: با کاهش سرعت وزش باد در استان قم طی روز‌های آینده، پیش‌بینی می‌شود میزان گرد و غبار موجود در هوای این استان تا حدی کاهش یابد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار