نماینده مردم قم در مجلس خبر داد
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست امروز مجمع نمایندگان استان قم مباحث مختلف استان از جمله مسأله پرداخت عوارض ساختمانی در مناطق محروم و راه اندازی فرودگاه قم بررسی شد.
کد خبر: ۲۶۴۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۷ 23 July 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از خانه ملت، احمد امیرآبادی فراهانی در تشریح دستور کار نشست امروز مجمع نمایندگان استان قم اظهار کرد: سومین جلسه مجمع عصر امروز با حضور دکتر لاریجانی رئیس مجلس برگزار شد. نخستین جلسه مجمع قبل از شروع کار مجلس دهم تشکیل شد که در آن نشست خط مشی و راهبردهای مجمع تعیین شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در دومین نشست مجمع بنده و مجتبی ذوالنوری به عنوان نماینده مجمع نمایندگان در شورای برنامه ریزی استان و شورای حل اختلاف استان انتخاب شدیم. همچنین حجت‌الاسلام ذوالنوری به عنوان نماینده مجمع در شورای فرهنگی عمومی و بنده به عنوان نماینده مجمع در کارگروه اشتغال استان معرفی شد.

وی افزود: در نشست امروز به عنوان سومین جلسه مجمع، به مباحث کلان استان رسیدگی شد و جمع‌بندی نشست امروز در 15 بند صورت گرفت.

امیرآبادی فراهانی ادامه داد: در نشست امروز مجمع، به موضوع پرداخت عوارض ساختمانی در مناطق محروم رسیدگی شد. در شرایط کنونی مبالغ اینگونه عوارض بسیار بالا است و مقرر شد که بنده جلسه‌ای را با اعضای شورای شهر قم برگزار کنم تا برای این مناطق عوارض کاهش یابد.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از موضوعات مبالغ پرداختی در ساخت و ساز به نظام مهندسی بود و مقرر شد که حجت‌الاسلام ذوالنور با مسؤولان سازمان نظام مهندسی، کمیسیون عمران مجلس و وزیر راه نشست‌هایی را برای پیگیری این مسائل برگزار کنند.

عضو مجمع نمایندگان استان قم گفت: در نشست امروز این مجمع همچنین آخرین وضعیت پروژه فرودگاه شهر قم بررسی و مقرر شد که استاندار قم تیمی را مشخص کند تا این تیم از ظرفیت‌های بخش دولتی و خصوصی برای اجرای پروژه استفاده کند. همچنین قرار شد که جلسه‌ای با حضور وزیر راه برای بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های قطار سریع‌السیر تهران ـ قم ـ اصفهان، مترو و مونوریل قم و پروژه‌های دیگر عمرانی استان برگزار شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
به امید روزی که این همه وعده عملی بشود، استفاده از فرودگاه و مونوریل در ذهن مردم قم شده یک خیال پوچ...
مریم السادات
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
مسولان مشکلا اولیه قم رو حل کنند فرودگاه پیش کش
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار