هشدار امام جمعه قم خطاب به دولت سعودی:
سعودی ها با ملت ما شوخی نکنید و هرروز توطئه ای را علیه ملت ما آغاز نکنید، این ملت در موقع لزوم اقدام لازم را خواهد کرد. امروز در کشور فرانسه که ادعای آزادی بیان دارد همایش برگزار می‌شود و منافقین در آن شرکت می‌کنند که در این زمینه به فرانسه هشدار می‌دهیم.
کد خبر: ۲۶۴۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹ 22 July 2016
به گزارش تابناک قم، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری در خطبه های این هفته نماز جمعه قم در مصلی قدس، در مورد برجام عنوان کرد: 6 ماه از اجرای برجام گذشته است دبیر کل سازمان ملل جناب بان کی مون گزارشی 19 صفحه‌ای تهیه کرده و اتهامات بی اساسی را متوجه جمهوری اسلامی نموده است.

وی با اشاره به اتهامات بی‌اساس بان کی‌مون علیه سردار سلیمانی بیان کرد: سردار سلیمانی پرچمدار مبارزه با تروریست است چرا هنگامی که ملت مظلوم بحرین کشته می‌شوند بان کی‌مون سکوت می‌کند و حرفی نمی‌زند اما با ادعای دروغ مدعی می‌شود سردار سلیمانی نباید در کشورهای سوریه و عراق حضور پیدا کند حضور سردار سلیمانی در سوریه و عراق برای مقابله با تروریست است که با درخواست دولت عراق به این کشور سفر می‌کند. 

امام جمعه قم افزود: به بان کی‌مون توصیه می‌کنم آبروی آینده خود را نریزد، به شما چه ربطی دارد که سردار سلیمانی به عراق می‌رود.

وی بیان کرد: چرا در برابر 52 لایحه‌ سنا و کنگره آمریکا نسبت به ایران مطرح شده و با روح برجام مخالف است سکوت کرده‌اید؟ دست از دوگانه سخن گفتن و دوگانه عمل بردارید.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سخنان متناقض مسئولان آمریکایی در زمینه برجام گفت: مسئولان انرژی اتمی آماده باشند چون بدعهدی آمریکا به چشم می‌خورد و اگر کوچک‌ترین بدعهدی از آمریکا دیده شد وضعیت انرژی هسته‌ای را به قبل از برجام برگردانند.

وی در ادامه سالگرد عملیات مرصاد را هم گرامی داشت و بیان داشت: ۴۸۰۰ نفر در این عملیات کشته شدند و ۱۲۰ تانک و ۴۰۰ نفربر از بین رفت و در حقیقت تمام توان نظامی منافقین از بین رفت.
 
آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به پشتیبانی صدام از منافقین گفت: امروز در کشور فرانسه که ادعای آزادی بیان دارد همایش برگزار می‌شود و منافقین در آن شرکت می‌کنند که در این زمینه به فرانسه هشدار می‌دهیم، فرانسه به این موضوع توجه کند که هفته گذشته گروه تروریستی دست به کشتار ملت این کشور زد.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه عربستان با حمایت‌های آمریکا دست به اهداف شوم خود در منطقه می‌زند خاطرنشان کرد: رژیم آل‌سعود با حمایت کشورهای مدعی دست به کشتار ملت‌های مسلمان می‌زند. سعودی ها با ملت ما شوخی نکنید و هرروز توطئه ای را علیه ملت ما آغاز نکنید، این ملت در موقع لزوم اقدام لازم را خواهد کرد.

وی در مورد حقوق ها و فیش های نجومی گفت: مسئولین و مردم پیگیر هستند انتظار ملت این است که نسبت به این حقوق ها رسیدگی شود این ها خیانت به نظام و انقلاب و ارزش های اسلامی است.

امام جمعه قم در خصوص کودتای ترکیه اظهار داشت:ما به مسئولان ترکیه توصیه می کنیم و با همسایگان آشتی کنید و تمام برنامه‌هایی که در مسیر تخریب بنیان‌های نظامی و اقتصادی سوریه داشته‌اید دست بردارید جمهوری اسلامی کودتا را محکوم کرده و همراهی خود را با مردم این کشور اعلام کرده است.

وی در پایان با اشاره به رویدادهای بحرین عنوان کرد: 200 نفر از علمای بحرین متنی را در دفاع از شیخ عیسی قاسم مطرح کرده اند ما اقدامات دولت بحرین را در شکنجه و سلب تابعیت را محکوم می کنیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار