کد خبر: ۲۶۳۵۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۶ 20 July 2016
تابناک / فرمانده انتظامی گیلان گفت: برخورد با بی‌حجابی و توقیف سرنشینان بدحجاب خودروها با هماهنگی دستگاه قضایی در استان گیلان تشدید می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار محمدرضا میرحیدری ظهر امروز در نشست آغاز اجرای طرح "نورالمبین" در استان گیلان اظهار داشت: این طرح  در جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی و ارشادی به وسیله دستگاه‌های مجری امور فرهنگی در استان گیلان شروع به کار کرد.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به استفاده از روش‌های دینی و معنوی در این طرح از جمله تلاوت قرآن کریم، ارائه احادیث و روایات از معصوم در اجرای طرح "نورالمبین" اعلام کرد: این طرح  با بهره‌گیری از مسائل فرهنگی، اجتماعی و اخلاقی می‌تواند نقش اثرگذاری در جامعه داشته باشد.

سردار میرحیدری با بیان اینکه مصرف مواد مخدر از دغدغه‌های اساسی نیروی انتظامی و مسؤلان سایر دستگاه‌های مرتبط در گیلان است افزود: طرح "والعادیات" برای برخورد ضربتی با توزیع‌کنندگان مواد مخدر و معتادان در گیلان آغاز شد و در مناطق مختلف و شهرهای استان اجرایی می‌شود.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان ضرورت راه اندازی سرویس‌های بهداشتی مناسب در طرح‌های سالم‌سازی دریا اظهار کرد: ایجاد و احداث جایگاه‌ها و سکوهایی جهت برگزاری و اقامه نماز در سواحل گیلان برای استفاده مسافران و گردشگران ضروری است.

سردار میرحیدری با اشاره به اهمیت رعایت حجاب و عفاف در سطح جامعه اعلام کرد: هدفمندی و همپوشانی دستگاه‌های مختلف مرتبط و متولی برای برخورد با پدیده بی‌حجابی و اعمال مغایر عفت می‌بایست به‌عنوان یک اصل در نظر گرفته شده و وحدت عمل، ملاک قرار گیرد.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به افزایش برخورد با بی‌حجابی و توقیف سرنشینان بدحجاب خودروها با هماهنگی دستگاه قضایی در استان خاطرنشان کرد: مقابله با تبلیغ و ترویج امور غیرفرهنگی و غیرشرعی و اخلاقی مانند سگ‌گردانی از موارد مورد نظر نیروی انتظامی گیلان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار